رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

جمع‌آوری زباله‌ها در مناطق زلزله‌زده کار بسیار سنگینی است

اسماعیل نجار گفت: در مناطق زلزله‌زده علاوه بر زباله‌های معمول، ده‌ها برابر زباله غیر معمول داریم که جمع‌آوری آن کار بسیار سنگینی است. 
کد خبر: ۲۷۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ - 25January 2018

جمع آوری زباله‌ها در مناطق زلزله زده کار بسیار سنگینی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عصر امروز پنجشنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار داشت: طی بررسی های به عمل آمده مشکلات عدیده‌ای در سرپل‌ذهاب در بحث زباله‌ها داریم.

وی بیان کرد: در مناطق زلزله زده علاوه بر زباله های معمول، دهها برابر زباله غیر معمول داریم که جمع آوری آنها کار بسیار سنگینی است و این درحالیست که شهرداری بدهکاری سنگینی دارد و حقوق ها هنوز پرداخت نشده است.

نجار افزود: هنوز برای دانشگاه پیام نور در بحث ساخت و ساز تعیین تکلیف نشده که باید هر چه سریعتر به این امر توجه شود.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: متاسفانه در بحث راه آهن با ۶۵ درصد کاهش بودجه و در اعتبارات آب با ۶۷ درصد کاهش مواجه شدیم که در این راستا درخواست رسیدگی داریم.

صفری خاطر نشان کرد: راه آهن غرب می تواند در توسعه اقتصادی، تحول بزرگی در منطقه ایجاد کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی پیگیری قطار شهری، راه آهن غرب، پالایشگاه آناهیتا، رودخانه قره سو و دهکده المپیک را از مطالبات استان دانست و خواستار رسیدگی به این مهم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار