سرلشکر صفوی:

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه وحدت بین مردم و مسئولان رمز سلامت و پیروزی ایران اسلامی است، گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی قصد خدشه‌دار کردن وحدت ملی را دارند.
کد خبر: ۲۷۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ - 26January 2018

دشمنان با استفاده از فضای مجازی قصد خدشه‌دار کردن وحدت ملی را دارندبه گزارش دفاع پرس از گیلان، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا شامگاه پنجشنبه در یادواره 411 شهید والامقام شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های خود تاریخ جدیدی را رقم زدند، اظهار داشت: ایران اسلامی امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرد.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه حماسی، جهادی و آمادگی فداکاری از اسلام و نظام در برابر تهدیدات دشمن یک اقدام بزرگ و ماندگار است، افزود: اگر رشادت‌ها و حماسه‌های پر افتخار بسیجیان، پاسداران و ارتشیان نبود سرنوشت ایران اسلامی به‌گونه دیگری رقم می‌خورد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه بعد از جنگ ایران و عراق، رژیم بعث عراق به کویت حمله کرد و حکومت کویت بیشتر از ۷ ساعت در مقابل عراق دوام نیاورد، گفت: تکاوران ایران اسلامی برای باز پس گرفتن خرمشهر با تلاش گسترده این شهر را ظرف 34 روز دلاورانه بازپس گرفتند.

رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق برای جنگیدن با رزمندگان اسلام در خرمشهر مجبور به اعزام دو لشکر به خرمشهر شد، تاکید کرد: امیر کویت برای بیرون راندن نیرو‌های عراقی از کشور دست به دامان آمریکا شد و ایران اسلامی در این راه به خدا پناه آورد.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان باید بداند که نخواندن تاریخ موجب تکرار شدن تاریخ می‌شود، خاطرنشان کرد: نسل جوان ایران اسلامی باید به‌منظور دفاع از حریم کشور و جلوگیری از تکرار تاریخ همواره تاریخ کشور را مطالعه کند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا وحدت بین مردم و مسئولان را رمز سلامت و پیروزی ایران اسلامی در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: امروز هدف عمده دشمن ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است و دشمنان با استفاده از فضای مجازی قصد خدشه‌دار کردن وحدت ملی را دارند.

سرلشکر صفوی با اشاره به اغتشاشات اخیر و با بیان اینکه بیشترین فراخوان این اغتشاشات در فضای مجازی شکل گرفت، تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور قهرمانانه در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 22 بهمن امسال جواب محکمی به دشمنان داخلی و خارجی می‌دهند، بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات داخلی، کارگزاران حکومت در تمامی قوا باید با یکدیگر متحد و منسجم شوند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه کارگزاران حکومت به‌منظور برطرف کردن مشکلات اشتغال و مبارزه با فساد باید از تمامی توان خود استفاده کنند تاکید کرد: جامعه امروز به مدیریت صحیح با مدیران کارآمد و توانمند نیاز دارد.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه ایران اسلامی از منابع سرشار برخوردار است و نفت و گاز تنها منابع مهم کشور نیست، تاکید کرد: دریای خزر سرشار از منابع است و کشور‌های حاشیه دریای خزر فرصتی مناسب برای توسعه اقتصادی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه مازاد محصولات و تولیدات کشاورزی را می‌توان به کشور‌های حاشیه دریای خزر صادر کرد اظهار داشت: صادرات محصولات ایران اسلامی می‌تواند بازارهایی، چون بازار کشور روسیه را پوشش دهد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا کشور را نیازمند مدیریت جهادی، درک مشترک و انسجام مابین مردم و مسئولان عنوان و خاطرنشان کرد: ۵۲ درصد جمعیت ایران اسلامی از جوانان هستند و این جوانان می‌توانند آینده کشور را به‌سوی سعادت سوق دهند.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری پس از ایران عراق و سوریه را از شر دشمنان نجات داد، تصریح کرد: رهبر ایران رهبر بلاد مسلمین است و باید قدر این گوهر نایاب را دانست.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا همواره از سرمایه‌ها و افتخارات ایران اسلامی هستند، تاکید کرد: یمن به مدت سه سال در محاصره و مظلومانه در حال جنگیدن است و این کشور مظلوم ایستادگی را از شهدای ایران اسلامی الگوبرداری کرده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا همانند شهدا عزتمند هستند، خاطرنشان کرد: با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و استقامت و انسجام ملی، ایران اسلامی تمامی مشکلات و تحریم‌های اقتصادی را پشت سر می‌گذارد.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه با رهبری فرزانه امام خامنه‌ای قدرت نخست منطقه می‌شود، بیان کرد: ایران اسلامی در طول ۳۹ سال به تمامی دنیا نشان داد که توانایی ایستادگی و پیروزی را در مقابل دشمن دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قابل برطرف شدن است، تصریح کرد: امور معیشتی جوانان و شرایط اقتصادی کشور به وضعیت مطلوب می‌رسد و مسئولان سه قوه زیر پرچم مقام معظم رهبری بر مشکلات فائق می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۱۱

نظر شما
پربیننده ها