سرهنگ رحمانی خبر داد؛

بارش باران و برف در جاده‌های 8 استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۷۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ - 26January 2018

بارش باران و برف در جاده‌های 8 استان کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «نادر رحمانی» با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس گزارش‌های همکاران ما و همچنین تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس در جاده‌های کشور، شاهد بارش برف و باران در 8 استان کشور هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس این گزارش‌ها بارش برف در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ادامه دارد و بارش برف و لغزندگی معابر در اقصی نقاط این سه استان گزارش شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در محور آوج به الموت و گردنه کوهین در استان قزوین، محورهای لاریجان و ارتفاعات کندوان در مازندران، محورهای اسالم به خلخال، پونل به خلخال، آستارا به اردبیل و محدوده لوشان در استان گیلان نیز بارش برف ادامه دارد و این شرایط برای محور تاراز به شهرکرد در استان خوزستان نیز گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران در برخی استان‌های شمالی، غربی و جنوب غربی کشور نیز گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان قزوین و گیلان گزارش شده و این شرایط جوی در محور اندیکا در خوزستان، نور به رامسر در استان مازندران و محورهای سردشت به مهاباد و نقده به مهاباد در استان آذربایجان غربی نیز ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  تصریح کرد: با توجه به فعالیت موج بارشی در این استان‌ها، شاهد کولاک و یخ زدگی در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی و گیلان و محورهای خلخال به اسالم در استان اردبیل و کوهرنگ به شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری هستیم که با توجه به برودت هوا و یخ زدگی این معابر، تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی گفت: علاوه بر این موارد با توجه به مه‌گرفتگی و کاهش دید در اکثر محورهای آذربایجان غربی، اردبیل و مازندارن و محورهای فارس به کوهرنگ در چهارمحال بختیاری و زنجان به دندی و زنجان به طارم در استان زنجان، لازم است تا رانندگان در هنگام تردد در این محورها، با کاهش سرعت، واکنش خود در حین رانندگی را افزایش دهند تا شاهد وقوع تصادف در این محورها نباشیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار