حجت الاسلام مصلحی:

برجام نشان داد که آمریکا دشمن واقعی ایران است

وزیر سابق اطلاعات گفت: در برجام دیدیم که آمریکا با ما سر دوستی و مهربانی ندارد و دشمن واقعی کشورمان است.
کد خبر: ۲۷۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 26January 2018

در برجام دیدیم که آمریکا با ما سر دوستی و مهربانی ندارد/کسی نمی‌تواند با شهدا، آرمان‌ها و مسیرشان بازی کندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» وزیر سابق اطلاعات و رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس امروز در آیین یادواره سردار شهید «همت‌الله متو» در آمل، اظهار داشت: سردار متو از شهدای گرانقدر حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 شهرستان آمل بوده و افتخارآفرینی فراوان داشت.

وی افزود: شهدا در راستای حفظ مسیر و راه امام حسین (ع) حرکت داشتند و با ایثارگری خود مسیری انتخاب کردند که راهی والا و ارزشمند مقابل بشریت قرار می‎دهد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: براساس بیانات خداوند در قرآن شهدا برای همیشه زنده هستند و در پیشگاه خداوند روزی مداوم و مستمر دارند.

وی با اعلام اینکه انسان‌ها در معنای واقعی نیستی و مرگ ندارند، ادامه داد: این مهم از ارزشمندترین اعتقادات ما است و به فراوانی در آیات و روایات آمده است.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه باید مسیر شهدا و انتخاب بهترین راه آنها در جامعه الگوی همگان بوده و به گونه‌ای مدیریت شود تا تداوم راه آنها باشد، بیان کرد: باید در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و تربیتی مدیریت راهبردی انجام شود تا جامعه‌ای ارزشمند داشته باشیم.

وی راه امام حسین (ع) و اهل بیت را ناتمام دانست و یادآور شد: راه معصومان و اهل بیت تمام‌شدنی نیست و برای همیشه ادامه دارد.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین اقدامات فرهنگی و دینی طی سال گذشته و امسال کاروان پیاده اربعین امام سوم شیعیان با جمعیت 25 میلیون نفر است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی حرکت بزرگ اربعین را نمی‌خواهند رسانه‌ای شوند تا دنیا اهل بیت را بشناسند ولی حق همیشه در مقابل باطل پیروز بوده و کاری از پیش نمی‌توانند ببرند.

این مسؤول بیان کرد: کسی نمی‌تواند با شهدا، آرمان‌ها، اهداف و مسیرشان بازی کند زیرا شهدا همیشه شاهد و ناظر ما بوده و در مسیرهای مختلف و مشکلات فراوان ما را مدیریت می‌کنند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: عده‌ای خواستند در کشور جریانی به راه بیافتد تا بار دیگر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تهدید شود ولی راه به جایی نبردند البته باید بدانیم که در داخل کشور هم افرادی هستند که می‌خواهند دوستی خود با آمریکا را نشان دهند ولی در برجام دیدیم که آمریکا با ما سر دوستی و مهربانی ندارد و دشمن واقعی کشورمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار