امام جمعه موقت ساری:

ولایت عمود خیمه نظام و انقلاب است

امام جمعه موقت ساری گفت: ولایت عمود خیمه نظام و انقلاب است و نگذاریم این مقام خدشه‌دار شود و سعی کنیم حفظ شود.
کد خبر: ۲۷۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ - 26January 2018

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با بیان اینکه در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) قرار داریم، اظهار داشت: کمک به نیازمندان و محرومان یکی از شاخصه‌های مهم ایشان بوده است، لذا با تأسی از آن حضرت نباید بگذاریم در یک نظام اسلامی مردم اینچنین مشکل داشته باشند.
 
وی افزود: این بسیار دردآور و رنج‌آور است که مردم ما مشکل دارند، همه مسؤولان باید خدا را در نظر بگیرند و به کمک مردم بشتابند و مشکل آنها را حل کنند، در جامعه‌ای که این همه شهید داده‌ایم نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم وضع خوبی نداشته و خجالت بکشند، لذا آنهایی که به اسلام و زهرای اطهر عشق می‌ورزند باید با تمام توان در خدمت مردم باشند.
 
این مسؤول گفت: دفاع از مقام ولایت یکی دیگر از شاخصه‌های فاطمه زهرا (س) است؛ آنگاه که امام خود را مظلوم دید، به میدان آمد و از مقام ولایت و حق دفاع  کرد، ولایت عمود خیمه نظام و انقلاب است و نگذاریم این مقام خدشه‌دار شود و سعی کنیم حفظ شود.
 
یوسف‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه 6 بهمن آمل اظهار کرد: یکی از اهداف منافقان این بود که با تصرف مراکزی چون فرمانداری، سپاه و نیروی انتظامی مردم را با خود همراه کنند و حکومت کمونیستی خودخواسته را تشکیل دهند اما آمل ایستادگی و 40 شهید را تقدیم کرد که 12 شهید از نیروهای سپاه و یک شهید نیز از بانوان بود.
 
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه خود از آمل یاد کرد و آمل شهر هزار سنگر و مردم آمل نیز به عنوان قهرمانان پیروزی
این حماسه در تقویم تاریخ به یادگار خواهند ماند.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: از همه مسؤولان می‌خواهیم که در حفظ آرامش، ایجاد امید، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه قشر محروم تلاش کنند و توان خود را صرف مبارزه با فساد بکار بگیرند.
 
این مسؤول از رسانه‌های عمومی خواست که  از کشمکش‌های سیاسی، جنگ روانی، تخریب و تشویش افکار عمومی و دامن زدن به حواشی جدا پرهیز کنید و از مردم می‌خواهیم همانند 39 سال گذشته تحمل و صبوری و امید را با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و تمسک به قرآن داشته باشند.
 
یوسف‌پور در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام عادی نیست و نباید اینهمه با قصور و تقصیرها آسیب ببیند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار