نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درگذشت «علی اکبر دانشور» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام «سید محمد علی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با صدور پیامی درگذشت حاج «علی اکبر دانشور» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۷۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ - 27January 2018

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درگذشت «علی اکبر دانشور» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمد علی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با صدور پیامی درگذشت حاج «علی اکبر دانشور» رزمنده و پیشکسوت لشکر ۳۱ عاشورا را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام آل‌هاشم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت حاج «علی اکبر دانشور» از پیشکسوتان جبهه‌های ایثار و شهادت [و] همرزم شهیدان باکری، موجب تألم و تأثر فروان گردید. حضور و نقش‌آفرینی‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی این رزمنده دلاور در روز‌های سخت دفاع مقدس از ایران اسلامی و بعد از آن در کسوت فرماندهی مرکز پشتیبانی شمال‌غرب، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و همچنین مسئول و خادم موکب اربعین حسینی در مرز شلمچه عراق، منشأ اثرات و خدمات ماندگاری بوده است که از اذهان مردم خطه آذربایجان فراموش نخواهد شد و در پیش‌گاه خداوند سبحان اجر و ثواب اخروی خواهد داشت.

حال این فراق غم‌انگیز را به همه دوستداران آن مرحوم مغفور، همه فرماندهان و رزمندگان سپاه عاشورا و خانواده محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل مسئلت دارم.

سید محمد علی آل‌هاشم

خاطرنشان می‌شود، حاج «علی اکبر دانشور» از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که مسئولیت تدارکات لشکر «عاشورا» را بر عهده داشت و پس از آن مسئولیت فرماندهی پشتیبانی شمال‌غرب سپاه پاسداران و ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی را در کارنامه خود داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار