فرمانده سپاه «نینوا» گلستان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت استان‌های شمالی کشور برای احیای «هفت تپه»

«رحمت‌الله صادقی» با بیان اینکه ایجاد یک فضای تلفیقی از راهیان نور و گردشگری، کار را زیبا می‌کند، گفت: لازم است از ظرفیت‌های سه استان شمالی برای احیای یادمان هفت‌تپه استفاده شود.
کد خبر: ۲۷۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ - 27January 2018
لزوم استفاده از ظرفیت استان‌های شمالی برای احیای «هفت تپه»به گزارش دفاع پرس از مازندران، «رحمت‌الله صادقی» فرمانده سپاه «نینوا» گلستان در جلسه ستاد مردمی احیای یادمان «هفت‌تپه» قائم‌شهر، با بیان این‌که تا به حال نتوانسته‌ایم جنس راهیان نور را در قالب گردشگری ببریم، اظهار داشت: این موضوع ایرادی از ما است که نتوانستیم یک کار انقلابی را به گفتمان تبدیل کنیم، باید یک جایی را با استفاده از ظرفیت شهدا تعریف کنیم که در کنار جاذبه‌های گردشگری مناطق عمومی «هفت‌تپه»، مباحث مربوط به راهیان نور را نیز در آن ببینیم.
 
وی با اشاره به این‌که ایجاد یک فضای تلفیقی از راهیان نور و گردشگری، کار را زیبا می‌کند، گفت: لازم است از ظرفیت‌های سه استان شمالی کشور برای احیای هفت‌تپه استفاده شود.
 
صادقی تصریح کرد: محیطی ارزشمند با خاطرات مختلف در اختیار داریم، اما نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم.
 
وی با بیان این‌که باید شهدا را با جوانان دهه هفتادی و نسل جدید گره بزنیم، خاطرنشان کرد: مشهد شهیدان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان باید به دانش‌آموزان شناسانده شود.
 
فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: لازم است برای ایجاد زیرساخت در «هفت‌تپه» و استقبال از زائران، کاری متفاوت همراه با طراحی دقیق صورت بگیرد.
 
صادقی با اشاره به این‌که محیط، یکی از جاذبه‌های کار است و این محیط باید خاطره‌انگیز باشد و با زائران حرف بزند، متذکر شد: صرف بردن و آوردن زائران حداقل کار است، برای این سفر باید برنامه‌ریزی کامل وجود داشته باشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید برای زائر اولی‌ها بسته فرهنگی ویژه تولید و علاوه بر شهدا، هفت‌تپه نیز به زائران معرفی شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها