مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تأکید کرد؛

توجه آموزش و پرورش اردبیل برای ارتقاء سطح مجامع بسیج دانش آموزی

«احمد ناصری» گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در کنار سازمان بسیج دانش آموزی کمک خواهد کرد تا این مجامع به نحو احسن در سطح استان فعالیت کنند و دوشادوش دانش آموزان در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ - 27January 2018

توجه آموزش و پرورش برای ارتقاء سطح مجامع بسیج دانش آموزی

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، «احمد ناصری» مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جمع اعضای مجمع کنگره همفکری فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان، اظهار داشت: بهره‌گیری مناسب از دانش آموزان بسیجی خوش فکر در ترسیم نقاط قوت و ضعف سازمانی و هدایت بهتر دانش آموزان در مدارس، از اهداف مهم تشکیل مجمع همفکری بسیج دانش آموزی است.

وی افزود: بی‌شک دانش آموزان نخبه و با استعدا، با تشکیل و حضور فعال خود در چنین مجامع فرهنگی، تربیتی و بصریتی انقلابی در تحقق هرچه بهتر و باشکوه‌تر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه کمک خواهند کرد.

ناصری با بیان این‌که اداره‌کل اموزش و پرورش استان اردبیل نیز در کنار سازمان بسیج دانش آموزی کمک خواهد کرد تا این مجامع به نحو احسن در سطح استان فعالیت کنند، گفت: اداره‌کل اموزش وپرورش استان اردبیل دوشادوش دانش آموزان در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهدکرد.

وی بیان داشت: از حضور خود در این جمع نخبه و بسیجی بسیار خرسندم و امیدوارم روز‌به‌روز شاهد فعالیت گسترده و انقلابی دانش آموزان در جامعه و مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دانش آموزان بسیجی و نخبه عضو مجمع همفکری بسیج دانش آموزی، خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ و توان کار تشکیلاتی بسیج دانش آموزی در مدارس باید از مهم‌ترین اولیت‌های برنامه‌ای این مجمع در مدارس باشد و باید تلاش کنند فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی و بصیرتی و انقلابی در مدارس افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار