مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اردبیل:

مجامع همفکری بسیج دانش آموزی متشکل از نخبگان بسیجی است

سرهنگ پاسدار «ایرج نقی‌پور» گفت: مجامع همفکری بسیج دانش آموزی متشکل از دانش آموزان نخبه و صاحب نظر بسیجی است که از میان شورا‌های همفکری آینده‌سازان علوی و فاطمی سراسر استان انتخاب شده‌اند.
کد خبر: ۲۷۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 27January 2018

مجامع همفکری بسیج دانش آموزی متشکل از نخبگان بسیجی استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ پاسدار «ایرج نقی‌پور» در جمع اعضای مجمع فاطمی کنگره همفکری سازمان بسیج دانش آموزی اردبیل اظهارداشت: مجامع همفکری بسیج دانش آموزی، متشکل از دانش آموزان نخبه و صاحب نظر بسیجی است که از میان شورا‌های همفکری، آینده‌سازان علوی و فاطمی سراسر استان انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به این‌که این مجمع هر ۲ سال یک‌بار در مرکز استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: دانش آموزان در این مجمع پس از حضور در کارگروه‌های تخصصی که از ۵ کاگروه بصیرتی، فضای مجازی، فرهنگی، تربیتی و مسجد تشکیل شده است، مشارکت کرده و پس از رأی گیری، اعضای هیئت رئیسه خود را از بین هشت کاندیدا از مناطق مختلف استان انتخاب می‌کنند.

نقی‌پور تصریح کرد: تعداد اعضای این مجامع در استان شامل رئیس، نایب رئیس، ناظر اول، ناظر دوم، ناظر سوم، شورا‌های نواحی و مناطق ۱۹ گانه استان است که همه ساله کاندید‌ها از میان این عزیزان جهت تصدی مسئولیت مجامع استانی ثبت نام و با برگزاری انتخابات امورات مجمع به منتخبین واگذار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل هدف از تشکیل این مجمع را تقویت و توسعه ظرفیت‌های تجربه افروزی دانش آموزان بسیجی و آینده‌ساز برای مدیریت آینده جامعه دانست و افزود: امیداواریم دانش آموزان با فعالیت در این مجامع همفکری بتوانند فعالیت‌های ارزشمندی در مدارس و جامعه انقلاب اسلامی کشور انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها