اسد: مقابله با تروریسم با همکاری دوستان ایرانی و روسی ادامه دارد

رئیس جمهوری سوریه و دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در دمشق با یکدیگر دیدار و درباره تقویت روابط راهبردی و تلاش برای موفقیت نشست «کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه» در روسیه رایزنی کردند.
کد خبر: ۲۷۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ - 27January 2018

اسد: مقابله با تروریسم با همکاری دوستان ایرانی و روسی ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «حسین جابری انصاری»، دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی امروز (شنبه) با «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه در دمشق دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در مورد روابط راهبردی بین ایران و سوریه و تمایل دو طرف به تقویت این روابط در زمینه‌های مختلف به ویژه مقابله با تروریسم و تلاش برای موفقیت نشست «کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه» در شهر «سوچی» روسیه گفت‌و‌گو و رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اسد در این دیدار با اشاره به پیروزی‌های نیروهای سوری در نبرد علیه تروریسم گفت که «مردم سوریه با همکاری کشورهای دوست و در رأس آن‌ها ایران و روسیه، به نبرد خود علیه تروریسم ادامه می‌دهند که این مسئله زمینه را برای موفقیت راه حل مسالمت ‌آمیز فراهم می‌کند».

جابری انصاری نیز به نوبه خود در این دیدار اعلام کرد که دولت و مردم ایران به حمایت خود از سوریه به ویژه در ارتباط با جنگ علیه تروریسم و بازگشت ثبات به این کشور و مشارکت در بازسازی آن ادامه خواهند داد.

در این دیدار، «بثینه شعبان»، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد و «فیصل مقداد»، معاون وزیر خارجه سوریه نیز حضور داشتند.

دستیار ارشد وزیر خارجه ایران پیش از این نیز با «ولید المعلم»، وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها