پنج تن از فرماندهان النصره در شرق ادلب کشته شدند

در حمله هوایی جنگنده‌های سوریه در حومه شرقی ادلب یک پایگاه نیرو‌های جبهه النصره هدف قرار گرفته و پنج تن از فرماندهان این گروه تروریستی از جمله ابومصعب السوری، معاون فرمانده نظامی النصره کشته شدند.
کد خبر: ۲۷۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ - 28January 2018

فرماندهان النصره در حمله هوایی در شرق ادلب کشته شدند/ کشته شدن ابومصعب در هاله‌ای از ابهامبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از شبکه خبری المیادین، مرکز هماهنگی نیرو‌های مسلح سوریه با اشاره به کشته شدن پنج تن از فرماندهان جبهه النصره از جمله معاون فرمانده نظامی این گروه تروریستی در حمله هوایی ارتش سوریه در جبهه ابوالضهور در شرق ادلب، اعلام کرد: هنوز نمی‌توان نسبت به کشته شدن ابومصعب در این حمله هوایی اطمینان یافت.

این مرکز افزود: از دیگر رهبران النصره که در این حمله هوایی کشته شدند، می‌توان به ابو‌عبیده الاقصی و ابوعبدالله ترمانین اشاره کرد.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان در این کشور به نقل از چند منبع تاکید کرد: در این حملات هوایی پنج تن از نیرو‌های تحریرالشام (النصره) از جمله چهار فرمانده برجسته این هیأت کشته شدند.

علاوه بر این در این حملات تعدادی دیگر زخمی شده و احتمال افزایش تلفات این حملات به دلیل وخامت شرایط جسمانی برخی از زخمی‌ها وجود دارد.

این مرکز در ادامه تاکید کرد: یک رهبر جبهه النصره در منطقه کفر کرمین در حومه غربی حلب در یک تیراندازی کشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار