نویسنده خوزستانی در حوزه دفاع مقدس:

کتاب خاطرات شهید «محمدعلی موسوی‌شوشتری» بزودی منتشر می‌شود

«عبدالصاحب رومزی‌پور» گفت: کتاب خاطرات سردار شهید «محمدعلی موسوی‌ شوشتری» در انتظار تایید نهایی است و بزودی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 28January 2018

کتاب سردار شهید «محمدعلی موسوی‌شوشتری» بزودی منتشر می شودعبدالصاحب رومزی‌پور نویسنده خوزستانی در حوزه دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس از خوزستان اظهار داشت: از اردیبهشت امسال به درخواست نیروی زمینی سپاه پاسداران، تحقیقات و نگارش کتاب خاطرات سردار موسوی شوشتری را آغاز کردم و برای تهیه و تدوین این کتاب با بیش از 30 نفر از رزمندگان و فرماندهان شاخص و همدوره شهید مصاحبه‌ها انجام شد و در حال حاضر نیز در مرحله تأیید محتوا است.

رومزی‌پور افزود: این اثر 300 صفحه‌ای به صورت خاطره، داستان نوشته شده و به ابعاد مختلف و تاثیرگذار زندگی این شهید ناشناخته پرداخته شده است.

وی ادامه داد: پرداختن به شهید «مصطفی بختیاری اصل» موضوع اثر دیگری است که دو ماه است تحقیق درباره آن را آغاز کرده‌ام، این شهید از شهدای گردان امام علی (ع) است.

مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خوزستان و نویسنده کتاب «شهرم در امان نیست» در پایان با اشاره به همکاری و استمرار حضور در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس، گفت: دغدغه‌ها و ناگفته‌های دوران دفاع مقدس و حوادث جعرافیای خوزستان، آنقدر ناب و البته زیادند که ده‌ها و صدها نفر مثل من باید به صورت شبانه روزی تلاش کنند تا بلکه بتوانند گوشه ای از این تاریخ پر افتخار را ثبت و منتشر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار