معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

بزرگترین حربه دشمن کوچک شمردن «ارزش‌های انقلاب» است

«احد جمالی» گفت: امروز بزرگترین حربه دشمن، سیاه نمایی، کوچک شمردن و بی‌اهمیت نشان دادن ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ - 28January 2018

بزرگترین حربه دشمن کوچک شمردن «ارزش‌های انقلاب» استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احد جمالی» معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در دیدار با «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با گرامی‌داشت ایام دهه فجر و تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه (س)، اظهار داشت: فعالیت‌هایی که در عرصه حفظ آثار سال‌های حماسه و ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه صورت می‌گیرد، نشان از عشق و انگیزه و شور و مدیریت جهادی در این عرصه است.

وی با اشاره به موضوع گسست نسل‌ها در جامعه گفت: ان‌شاءالله بتوانیم دستاورد‌های انقلاب را آن‌گونه که حق انقلاب است برای نسل‌های امروز و آینده ادا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تأکید کرد: امروزبزرگترین حربه دشمن سیاه نمایی، کوچک شمردن و بی اهمیت نشان دادن ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از عظمت خون شهداست، یادآور شد: شرف، آبرو و هویت ما از شهدا و ایثارگران است و اگر این سرمایه‌های گران‌قدر نبودند، سرنوشت مملکت این نبود و آن‌گونه بود که دیگران می‌خواستند و وضعیت ما از عراق و سوریه بهتر نبود.

جمالی با قدردانی از فعالیت پرشتاب و جهادی در مجموعه اداره‌کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: بازخورد‌های ایجاد شده از اقدامات این مجموعه، نشان از عشق، انگیزه، دلسوزی، شور، اشراف و علقه و دلبستگی به روحیه ایثار و شهادت دارد و مجموعه استان قدردان این تلاش‌ها خواهد بود.

وی شأن و ارزش حماسه دفاع مقدس را فارغ از گرایشات ذهنی و سلیقه‌ای دانست و افزود: یادگاران هشت سال دفاع مقدس مورد احترام هستند و در این مورد همه باید متحد و همدل باشیم، زیرا چتر ارزش‌های عاشورایی دفاع مقدس است که جامعه را از خطر آلودگی‌ها حفظ می‌کند.

جمالی خاطرنشان کرد: امروز باید همه در صف واحده پشت سر ولایت و در راستای حفظ نظام حرکت کنیم و بدانیم که دوستان مشترک و دشمنان دیرینه‌ای نیز داریم.

«احمد حسینی» نیز با ارائه گزارشی از اقدامات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه چاپ و نشر کتاب، روند احداث موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم و حضور در نمایشگاه دستاورد‌های ادارات‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سراسر کشور، دستورالعمل جدید تشییع و تدفین شهدای گمنام و آیین‌نامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را نیز مورد اشاره و توجه قرار داد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار