دبیر نخستین دوره جشن انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی منصوب شد

محمد سرشار طی حکمی از سوی محمد حمزه‌زاده، معاون هنری حوزه هنری، به عنوان دبیر «نخستین دوره جشن انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی» منصوب شد.
کد خبر: ۲۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ - 09September 2014

دبیر نخستین دوره جشن انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی منصوب شد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس محمد سرشار که هم اکنون ریاست حوزه هنری کودک و نوجوان را بر عهده دارد، به عنوان دبیر «نخستین دوره جشن انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی» منصوب شد.

در این جشن، برترین آثار هنری هر سال توسط هنرمندان، منتقدان و نظریه پردازان انقلابی آن رشته هنری مورد شناسایی قرار می گیرند و هم زمان با روز هنر انقلاب اسلامی، از آفرینندگان آثار منتخب به عنوان چهره سال هنر انقلاب تجلیل خواهد شد. تمرکز این جشن بر آثار هنری است که پیش برنده حرکت انقلاب اسلامی به سمت تمدن سازی نوین اسلامی باشند.

در متن حکم انتصاب محمد سرشار آمده است: نهال هنر انقلاب که پیش از پیروزی مردم بر رژیم ستمشاهی، در خاک پربار ایران زمین کاشته شد، اکنون به درخت تناوری بدل گشته که آوازه میوههای آن، هوش از سر هنرشناسان و هنرخواهان، میرباید.

در حرکت تمدنسازانه انقلاب اسلامی، حوزه هنری وظیفه دارد با سنجش نظر هنرمندان و منتقدان و پژوهشگران، برترین آثار هنری هر سال را شناسایی کند و با معرفی آفرینندگان این آثار، چهرههای سال هنر انقلاب اسلامی را، مورد تکریم و تقدیر قرار دهد. لذا بدینوسیله جنابعالی به عنوان دبیر «نخستین دوره جشن انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی» منصوب میشوید.

تاسیس دبیرخانه دایمی، تهیه آییننامههای مورد نیاز، تشکیل هیئتهای علمی هر رشته هنری، طراحی روند انتخاب آثار برتر سال 1393 از اهم وظایف جنابعالی میباشد. امید است با استعانت از خداوند متعال، در اجرای این ماموریت موفق باشید.

گفتنی است، محمد سرشار، متولد 1360، دارای دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی گرایش سیاست گذاری فرهنگی است و در عرصه فرهنگ و هنر، در مسئولیت های مختلفی مانند رئیس فرهنگسرای دانشجو، مدیرعامل کانون اندیشه جوان، مدیر دفتر پژوهش و پیشرفت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و رئیس حوزه هنری استان تهران انجام وظیفه کرده است. همچنین از سرشار کتابهای «توتفرنگیهای روی دیوار»، «پنبه و آتش»، «جادوگر سفید»، «حقوق مطبوعات در جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا» و «زن ها همه مثل هم اند» منتشر شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار