کاردان: متأسفانه همه به دفاع مقدس به دیده کسب درآمد نگاه می‌کنند

بازیگر سریال دفاع مقدسی "۳۹ هفته" افزود: امروز دغدغه‌ها عوض شده و کم پیش می‌آید به شخصی بربخوریم که دلش برای جبهه و شهدا بتپد و بخواهد کاری برای شهدا انجام بدهد.
کد خبر: ۲۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ - 09September 2014

کاردان: متأسفانه همه به دفاع مقدس به دیده کسب درآمد نگاه می‌کنند

به گزارش دفاع پرس، داریوش کاردان بازیگر سریال دفاع مقدسی "39 هفته" گفت: نقش من در این سریال یک پیر مردی است که او را مشتی بابا را صدا می کنند که امانتدار ملکی است که صاحب آن در خارج از کشور زندگی می کند. این مشتی بابا نسبت به نگه داری از این مال خیلی تعصب دارد.

وی افزود: در سریال «39 هفته» او عروسی دارد که از خانواده ای است که خیلی به هم نمی خورند و از نظر وضع مالی از اینها بالاتر هستند. پسر این مشتی بابا در جبهه است و ماجراها بر این قرار می گذرد. در اصل سرگذشت پسر جوانی است که در جبهه به سر می برد و نو عروس او پیش پدرش تنها در خانه ای در تهران زندگی می کند.

کاردان ادامه داد: علت پذیرفتن حضور در این سریال شاخصه هایی دارد. اول اینکه اگر کاری خوب باشد و قصه آن را بپسندم بازی در آن کار را می پذیرم. شاخصه بعدی عوامل هستند که خوشبختانه از ابتدای کار برخورد تهیه کننده و کارگردان خیلی خوب بود که موجب جذب من برای بازی در این سریال شد.

این بازیگر و مجری خاطرنشان کرد: مسأله این است که امروزه دغدغه ها عوض شده و خیلی کم پیش می آید به شخصی بر بخوریم که دل او برای جبهه و شهدا بتپد و بخواهد کاری برای شهدا انجام بدهد. متاسفانه امروزه همه به موضوع دفاع مقدس به دیده کسب در آمد نگاه می کنند.

وی یادآور شد: من هم زمانی این روزگار جبهه و جنگ را گذرانده ام و از سال 59 تا 61 در جبهه بوده ام و تازه هم ازدواج کرده بودم. در حقیقت ویژگی عجیبی در این قصه وجود دارد که برای اولین بار عشق در تلویزیون دیده شده است. در اصل در این سریال عشق ممنوع نیست. یک زن و شوهر حق دارند که همدیگر را دوست داشته باشند.

کاردان اضافه کرد: در سریال «39 هفته» عروس و داماد به یاد یکدیگر و خاطرات هم هستند و این یک مسأله طبیعی است که خیلی کم به آن پرداخته شده است. به عبارتی بهتر سهم مادران، فرزندان و پدران و بخصوص سهم زوج های جوان اصلا تا به حال نشان داده نشده است.

بازیگر این سریال هفته دفاع مقدسی ادامه داد: این کار به خودی خود متفاوت است. جبهه را دارد. چند صحنه جنگ را نیز دارد که الان در حال برداشت است. آن کسی که در خط مقدم است و با دشمن می جنگد عاشق است. برای همسر خود نامه می نویسد و از دلتنگی های خود برای او می نویسد. از آن طرف هم خانمی که در خانه است و نامه را می خواند و یاد خاطرات روزهای خوش هم می افتد. این ها کمتر تا امروز در سریال های ما دیده شده است.

وی در پایان گفت: در سریال های ما، خصوصا سریال های جنگی حق عاشقی و محبت به رسمیت شناخته نشده است.  عشقی که بین امیرعلی و عاطفه در سریال است علاوه بر تمام مشکلاتی که بر سر راه آنها قرار دارد در سرتاسر فیلم جاری است.

 

منبع:نسیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار