مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

«محمدعلی مبارک» شهید تازه تشخیص هویت داده شده در قم است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم جزئیات تازه‌تری از هویت شهید بزرگوار «محمد علی مبارک» تنها شهید گمنام پردیسان قم را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ - 09September 2014

«محمدعلی مبارک» شهید تازه تشخیص هویت داده شده در قم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سرهنگ «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم با اعلام اینکه شهید «محمد علی مبارک» اهل فلاورجان استان اصفهان است، گفت: شهید "مبارک" فرزند فتح الله، رزمنده بسیجی 19 ساله متولد 3 مهر 1344 است.

وی افزود: این شهید سرافراز در اسفند 63 در شرق جزیره مجنون به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی پس از سالها در تفحص بدست آمده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم ابراز کرد: پس از انجام آزمایشهای ژنتیک، مشخصات این رزمنده شهید از سوی مرکز تحقیقات ژنتیک انسانی به این اداره کل اعلام و تمهیدات لازم برای انجام اقدامات بعدی فراهم شد.

لازم به ذکر است این شهید گمنام دفاع مقدس در 12 اردیبهشت سال 90 همزمان با ایام فاطمیه(س) با شکوه فراوان تشییع و در پردیسان قم به خاک سپرده شد.

در جلسه ظهر امروز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم و جمعی از مسئولان استان، در مورد نحوه اطلاع رسانی به خانواده معظم شهید و سایر اقدامات مربوطه تصیمات لازم اتخاذ شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار