کامران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

افزایش 2 برابری حقوق بازنشستگان/ دولت برای حذف یارانه ثروتمندان از مجلس مجوز دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی یارانه را حق قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه و دولت را مکلف به پرداخت آن دانست و گفت: طبیعتا باید یارانه کسانی که درآمد بالایی دارند حذف شود که چنین اجازه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت داده شده است.
کد خبر: ۲۷۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ - 29January 2018

//«حسن کامران» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه دغدغه معیشتی مردم به یکی از مهم‌ترین چالش‌های جامعه تبدیل شده است، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق از همان ابتدا که تحقیق و تفحص از لایحه بودجه 97 را در دستور کار خود قرار داد، درصدد بود تا گرانی به مردم تحمیل نشود، به همین دلیل با افزایش 50 درصدی نرخ حامل‌های انرژی مخالفت کرد.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه بودجه باید به گونه‌ای تنظیم شود که در کاهش مشکلات مردم اثر داشته باشد، افزود: اشتغال‌زایی، کاهش تورم و رونق اقتصادی از عمده‌ترین خواسته مردم است که در لایحه بودجه توجه چندانی به این امر نشده بود، امیدواریم با بررسی و تجدید نظر بر بودجه، اعتبارات قابل توجهی در جهت مرتفع‌شدن مشکلات مردم در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های نمایندگان مردم در خانه ملت، بازنشستگان کشور هستند که مشکلات متعددی دارند، خاطرنشان کرد: در ابتدا اعتباری که در بودجه برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود کم و  غیر قابل قبول بود، به همین دلیل کمیسیون تلفیق حقوق بازنشستگان را به 2 برابر افزایش داد.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه یارانه حق قشر ضعیف و کم درآمد جامعه است و دولت در پرداخت آن مکلف شده است، تصریح کرد: طبیعتا باید یارانه کسانی که درآمد بالایی دارند حذف شود که چنین اجازه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت داده شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها