سرهنگ رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

بازگشایی آزادراه تهران - ساوه از صبح امروز/ بارش برف و مه‌گرفتگی در راه‌های مواصلاتی 4 استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی آزادراه تهران - ساوه که به دلیل یخ‌زدگی مسدود شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ - 30January 2018

بازگشایی محور تهران - ساوه از صبح امروز/ بارش برف و مه‌گرفتگی در راه‌های مواصلاتی کشورسرهنگ «نادر رحمانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر بارش برف در گردنه اسدآباد استان همدان مشاهده می‌شود. همچنین مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای استان سمنان (محور سمنان - فیروزکوه)، استان اصفهان (محورهای داران - الیگودرز، اصفهان - نطنز و نجف آباد - داران) و استان مرکزی (محور دلیجان - اصفهان) وجود دارد.

وی با بیان اینکه رانندگان باید حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند،‌ افزود: در استان گلستان (محورهای خوش ییلاق و توسکستان) به دلیل یخ‌زدگی جاده لغزنده است و رانندگان باید دقت لازم در رانندگی را داشته باشد.

سرهنگ رحمانی در ادامه گفت: در مسیر ساوه به تهران در خروجی آزادگان یک‌ دستگاه کامیون به دلیل یخ‌زدگی قیچی کرده و نیروهای امدادی در محل حضور دارند تا این مشکل برطرف شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و سنگین در مسیرهای منتهی به تهران عنوان کرد:‌  در حال حاضر در مسیر ساوه به تهران (خط شرقی) و محور شهریار به تهران و بالعکس ترافیک سنگین است؛ همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا گرمدره) ترافیک وجود دارد.

سرهنگ رحمانی در خاتمه گفت: آزادراه تهران - ساوه که به دلیل یخ‌زدگی بسته شده بود، صبح امروز با تلاش نیروهای پلیس راهور و راهداری بازگشایی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار