مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

واقعیت‌های دفاع مقدس را بر اساس صداقت به نسل جوان بیان کنیم

«مسعود جمشیدی» گفت: یکی از پایگاه‌هایی که می‌تواند کار فرهنگی انجام دهد مرکز فرهنگی دفاع مقدس است تا واقعیت‌های دفاع مقدس را به دور از هرگونه تحریف بر اساس صداقت گفتاری و رفتاری به نسل جوان بیان کند و این نسل با واقعیت های دفاع مقدس آگاه شوند.
کد خبر: ۲۷۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ - 30January 2018

به گزارش دفاع پرس از گلستان، سرهنگ «سیدعلی مهاجر» فرمانده سپاه ناحیه گرگان و حجت‌الاسلام «غفور حاجی نجفی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان به اتفاق شورای فرماندهی این ناحیه، با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرهنگ «مسعود جمشیدی» طی سخنانی، اظهار داشت: اینجانب با مجموعه سپاه بیگانه نیستم، زیرا در مقطعی از دوران دفاع مقدس با برادران پاسدار همسنگر بوده‌ام و اکنون حضور در مجموعه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و خدمت به شهدا و ایثارگران را توفیقی الهی و عزت و سربلندی برای خودم می‌دانم.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با همکاری و همفکری همه ادارات و ارگان‌ها به‌ویژه نیروهای مسلح استان، می‌تواند اهداف و مسئولیت‌های خود را به‌خوبی انجام دهد.

دیدار شورای فرماندهی سپاه گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان + تصاویر

سرهنگ جمشیدی گفت: یکی از اقداماتی که می‌توانیم در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی در بعد تهاجم فرهنگی پدافند کنیم؛ اقدامات فرهنگی است و یکی از پایگاه‌هایی که می‌تواند کار فرهنگی انجام دهد مرکز فرهنگی دفاع مقدس است تا واقعیت‌های دفاع مقدس را به دور از هرگونه تحریف بر اساس صداقت گفتاری و رفتاری به نسل جوان بیان کند و این نسل با واقعیت های دفاع مقدس آگاه شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان خاطرنشان کرد: انجام مراسمات مختلف در ایام سال، بازگو کردن رشادت‌های شهدا و رزمندگان در سطح شهر است و سایر برنامه‌های فرهنگی را می‌توان در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد و اینجانب نیز ملتمسانه دست نیاز به سوی همه شما دراز می‌کنم تا با تشکیل جلسات هم‌اندیشی در این کار، کنار هم باشیم و اقدامات ارزشمندی در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس انجام دهیم.

در ادامه این دیدار، فرمانده سپاه ناحیه گرگان نیز طی سخنانی، هدف از این دیدار را تجدید پیمان مجموعه سپاه ناحیه گرگان با ستادکل نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: آمادگی داریم تا در کنار اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، مأموریت‌های خود را انجام دهیم.

دیدار شورای فرماندهی سپاه گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان + تصاویر

سرهنگ «سیدعلی مهاجر» افزود: اولین اقدام برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، معرفی این مرکز است و این کار موجب می‌شود تا این مرکز فرهنگی مورد توجه عامه مردم قرار بگیرد و علاقه‌مند هستیم در همه ابعاد در کنار این مجموعه باشیم.

همچنین در این جلسه، حجت‌الاسلام «غفور حاجی نجفی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان نیز طی سخنانی اظهار داشت: خدمت به شهدا و ایثارگران، یک نوع عاقبت به‌خیری است و مجموعه سپاه ناحیه گرگان در قالب همکار و سرباز در خدمت اداره‌کل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان خواهد بود تا ان‌شاء‌الله عملکرد ما به جایی ختم شود که لبخند رضایت‌بخش بر لبان حضرت ولی‌عصر (عج) نقش ببندد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار