دبیرکل نُجَباء در واکنش به تجاوزگری روز شنبه بالگرد آپاچی:

آمریکایی‌ها را در صورت عدم خروج از عراق اشغالگر تلقی می‌کنیم

شیخ اکرم الکعبی در واکنش به تجاوز اخیر نیرو‌های آمریکایی هشدار داد که در صورت عدم خروج‍شان از عراق، آنان را اشغالگر به شمار خواهند آورد.
کد خبر: ۲۷۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 30January 2018

آمریکایی‌ها را در صورت عدم خروج از عراق، اشغالگر تلقی می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به حمله روز شنبه (هفتم بهمن) بالگرد‌های آمریکایی به کاروانی از خودرو‌های نظامی و غیرنظامی عراقی در منطقه «البغدادی» واقع در شرق استان الانبار، آن را شاهدی بر استمرار نقشه‌های شوم برای تخریب عراق توسط نیرو‌های آمریکایی مستقر در مناطق مرزی بین عراق و سوریه خواند.

حجت‌الاسلام اکرم الکعبی اظهار داشت: آن‌ها حملات خود به رزمندگان عراقی را ادامه می‌دهند درحالی‌که راه را برای نفوذ تروریست‌های شکست خورده داعش باز می‌کنند.

وی با بیان اینکه «حضور آمریکایی‌ها در کشور هیچ سودی برای عراق و ملتش ندارد»، خاطرنشان کرد: آنان همواره فقط باعث تخریب کشور و تقویت تروریست‌ها و دشمنان بوده‌اند.

مقام عالی رتبه حشد شعبی (سازمان بسیج مردمی عراق) در ادامه، اتمام نقشه‌های استعماری نیرو‌های آمریکایی را تنها با اخراج کامل آن‌ها از عراق اعلام کرد و گفت: استمرار حضور آمریکایی‌ها در عراق پس از پاکسازی آن از تروریسم، غیر قانونی، غیر شرعی و غیر میهنی است.

شیخ اکرم الکعبی افزود: باید سرقت ثروت کشور و نفوذ آمریکایی‌ها در همه عرصه‌های اقتصادی، نظامی و حتی سیاسی پایان یابد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه آمریکایی‌ها از عراق کوچ نکنند، آنان را اشغالگر به شمار آورده و اقدامات مقتضی را انجام خواهیم داد.

دبیرکل نُجَباء در پایان از تمام سیاست‌مداران میهن دوست عراقی خواست تا با اتخاذ مواضع صریح و سریع، در راستای اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق عمل کنند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار