گروه‌های فلسطینی خواستار برپایی تظاهرات در «روز خشم» علیه رژیم صهیونیستی شدند

رهبران «نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین» با اعلام روز جمعه به عنوان «روز خشم» در سراسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین، خواستار تظاهرات پس از اقامه نماز در کرانه باختری، غزه، پایتخت‌های اسلامی و دیگر کشور‌ها در مخالفت با سیاست‌های آمریکا و رژیم اشغالگر شدند.
کد خبر: ۲۷۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ - 30January 2018

گروه‌های فلسطینی خواستار برپایی تظاهرات در «روز خشم» علیه رژیم صهیونیستی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، رهبران نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای با تاکید بر مشارکت فعال و گسترده مردم فلسطین در تظاهرات روز خشم، خواستار بزرگداشت روز همبستگی جهانی حمایت از حقوق مردم فلسطین در 3 نوامبر (14بهمن) شدند.

این بیانیه از اهالی غزه، نابلس، کرانه باختری و نمایندگی‌های فلسطین در لبنان و سوریه خواست، برای حمایت از مردم فلسطین در مقابله با سیاست‌های رژیم صهیونیستی، تبعیض نژادی و تلاش‌ها برای یهودی سازی و از بین بردن مقاومت در تظاهرات سراسری روز خشم مشارکت کنند.

نیرو‌های ملی فلسطین با تاکید بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مردمی و برپایی تظاهرات در مناطق تماس، شهرک سازی‌ها، موانع نظامی و خیابان‌های اطراف قدس، مخالفت خود را با سیاست‌های آمریکا از جمله اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کردند.

نیرو‌های فلسطینی خواستار تقویت وحدت ملی، پایان دادن به تقسیم‌ها و لغو «پیمان اسلو» جهت مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و ارجاع پرونده‌های رژیم صهیونیستی به دادگاه لاهه شدند.

بیانیه نیرو‌های فلسطینی خواستار تحریم کامل کالا‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا برای پایان دادن به اشغالگری‌ها و تبعیض نژادی این رژیم غاصب شد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها