برنامه‌های دهه مبارک فجر در زنجان تشریح شد

برنامه‌های دهه مبارک فجر زنجان توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان تشریح شد.
کد خبر: ۲۷۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 30January 2018

تشریح برنامه های دهه فجر در زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «سید سعید حسینی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان در دومین جلسه ستاد دهه فجر استان، اظهار داشت: کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر گزارش های خود را ارسال کرده‌اند و جمع‌بندی لازم انجام می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های دهه فجر در زنجان امسال به صورت مردمی برگزار خواهد شد.

حسینی از برگزاری دو مراسم ویژه در مناطق مختلف استان زنجان خبر داد و گفت: با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، برنامه های دهه فجر با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در زنجان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه حضور در مزار شهدا و گلباران و عطرافشانی به منظور تجدید پیمان با آرمان انقلاب اسلامی از برنامه های روز اول دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان است، افزود: اقشار مختلف مردم و مسئولان استان زنجان در این برنامه حضور دارند.

حسینی گفت: مراسم ویژه جشن‌های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز 22 بهمن با برگزاری راهپیمایی عظیم و باشکوه به پایان می رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم استان زنجان همگام با مردم کشور در جای جای استان در مراکز استان‌ها، بخش‌ها و روستاهای بزرگ این راهپیمایی را برگزار می‌کنند.

حسینی با اشاره به اینکه راهپیمایی مردم زنجان راس ساعت 9:30 از چهار راه امیر‌کبیر آغاز می‌شود، افزود: «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این راهپیمایی سخنرانی می‌کند.

در ادامه «حمزه‌پور» معاون ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری 150 برنامه در قالب همایش ها و ورزش ها همگانی خبر داد و عنوان کرد: 5 برنامه ویژه مسابقه ای از جمله مسابقات بدمینتون فجر در زنجان برگزار خواهد شد.

حمزه‌پور گفت: مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر با حضور 250 ورزشکار در شهر زنجان برگزار می‌شود و مسابقات نوجوانان جام فجر و واترپلوی زیر 17 سال قهرمانی کشور نیز در زنجان برگزار می‌شود.

وی از تجهیز هشت خانه روستایی خبر داد و متذکر شد: دیدار و تجلیل با خانواده های شهدا، جانبازان و حمایت از برنامه‌های سمن‌های فرهنگی و جلسات خاطره‌گویی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار