مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل:

استان اردبیل در تقویت جبهه مقاومت از استانهای پیشتاز بوده است

«سید شفیع حسینی» گفت: مردم قهرمان ایران همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور فعال داشته‌اند و مردم استان اردبیل نیز مانند سایر نقاط کشور توانسته‌اند در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز باشند.
کد خبر: ۲۷۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ - 30January 2018

استان اردبیل در تقویت جبهه مقاومت از استانهای پیشتاز بوده است////کپیبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «سید شفیع حسینی» مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل، در جلسه پشتیبانی جبهه مقاومت که با حضور بزرگان و هیئت امنای مساجد استان برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت از سال ۹۴ کلید خورده است که افراد بسیاری مخصوصاً مداح‌های هیئت‌های مذهبی، علما و هیئت امنای مساجد و همچنین دیگر فعالان در این استان باعث معرفی این مجموعه و شناساندن حقانیت جبهه مقاومت شدند.

وی افزود: اولین کمک‌های مردمی جبهه مقاومت از استان اردبیل بوده که یک کاری شایسته و بی‌نظیر در سطح ملی است و تمام مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در این امر مهم سنگ تمام گذاشتند.

حسینی گفت: همه ما شاهد آن بودیم که سیطره خبیثه داعش چگونه توسط سربازان اسلام و مدافعان حرم به نابودی کشانده شده و امروز پایان غائله فتنه‌های دشمنان در آن سوی مرزها بوده است، اما این به این معنی نیست که کمک‌های مردمی به پایان برسند و کمک‌های مردمی برای رزمندگان و مدافعان حرم که فرزندان رشید و دلاور این امت و خاک هستند ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: حمایت بزرگان و ریش سفیدان شهر پشتوانه بزرگی برای مدافعان حرم و رزمندگان اسلام است و وجود شما در کنار این عزیزان نیز باعث پیشروی آنان و امنیت چند برابر کشور و نظام خواهد بود.

مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل یادآور شد: مردم قهرمان ایران، همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری فعال داشته‌ند و مردم استان اردبیل نیز مانند سایر نقاط کشور توانسته‌اند در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها