آرزوهای «نورالدین» برای انقلاب

«شهید نورالدین احمدی» برای حفظ و حراست از آرمان‌های باشکوه انقلاب، داوطلبانه به خدمت زیر پرچم اعزام شد و در جمع برادران سپاهی بر علیه دشمنان اسلام و میهن اسلامی به جهاد و مبارزه پرداخت.
کد خبر: ۲۷۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 30January 2018

شهیدی که امام (ره) را ضد ستمگران می‌شناختبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید نورالدین احمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

مفقودالاثر نورالدین احمدی در سال 1344 در روستای دوبرا از توابع ارومیه به دنیا آمد. دوران تحصیلات را تا پنجم ابتدایی ادامه داد. سپس ترک تحصیل نمود و برای امرار معاش و اداره زندگی به کارگری مشغول شد.

ایشان از همان دوران کودکی فردی شجاع، با ایمان، صبور و پر تلاش و انسانی متواضع و فروتن بود. با افراد فقیر نشست و برخاست می کرد و در حد امکان، به آنها کمک نمود. امام (ره) را دوست می داشت و فرامینش را به جان پذیرا بود.

امام (ره) را دوستدار فقرا و ضد ستمگران می شناخت. امید و آرزوهای زیادی برای انقلاب داشت.

وی برای حفظ و حراست از آرمان های باشکوه انقلاب، داوطلبانه به خدمت زیر پرچم اعزام شد و در جمع برادران سپاهی بر علیه دشمنان اسلام و میهن اسلامی به جهاد و مبارزه پرداخت.

تا خون در بدن داشت دلیرانه جنگید و حماسه های باشکوه و پرافتخار از خود به یادگار نهاد و سرانجام در تاریخ 1365/2/31 در منطقه عملیاتی حاج عمران، در اثر درگیری با نیروهای بعثی مفقودالاثر گردید و در سال 86 به همراه تعداد دیگر از شهداء جنگ تحمیلی که شهادتشان محرز گردیده بود بعنوان شهید محسوب گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پربیننده ها