رئیس ستاد دهه فجر سپاه مازندران خبر داد؛

اجرای ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در مازندران/ ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در دست احداث است

«عسگر مجیدی» گفت: در بحث محرومیت‌زدایی در استان مازندران، ۵۰ واحد مسکونی در دست احداث است که بخشی از آن در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۷۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 30January 2018

اجرای ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «عسگر مجیدی» رئیس ستاد دهه فجر سپاه «کربلا» مازندران، امروز (سه‌شنبه) در نشست با خبرنگاران که به مناسبت گرامی‌داشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، با بیان این‌که سپاه کربلا در سال گذشته در بحث محرومیت‌زدایی ۳۰۰ مسکن ساخته و تحویل محرومان داده است، گفت: امسال نیز ۵۰۰ واحد مسکونی در دست احداث است که بخشی از آن در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که به مناسبت دهه فجر بیش از ۸۰ عنوان برنامه در سطح استان مازندران پیش بینی شده است، گفت: برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر از روز ۱۲ بهمن‌ماه با اجرای برنامه ورود نمادین حضرت امام (ره) در سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر آغاز خواهد شد.

مجیدی افتتاح و بازگشایی برخی طرح‌های اقتصاد مقاومتی، رژه موتوری و دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی گلزارهای شهدای انقلاب و برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش آموزی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه‌های سراسر استان و برگزاری مراسم پیاده‌روی خانوادگی نیر از برنامه‌های این ایام در استان است.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی برای عموم اقشار مردم، برگزاری مسابقات بومی و ورزشی، اعزام کلینیک سیار دامپزشکی، نشست‌های فرهنگی هنری تحت عنوان شعر انقلاب و خدمت‌رسانی در بحث زیرساختی به سه منطقه «بهشهر»، «ساری» و «سه هزار تنکان» از جمله دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه «کربلا» مازندران افزود: در زمینه اردوی دانش آموزی نیز امسال ۱۶ هزار دانش آموز برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

وی ضمن گرامی‌داشت تقارن انقلاب فاطمی با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) با بصیرت و درایت از اسلام ناب و حریم ولایت دفاع کرده‌اند و حضرت امام راحل نیز اقدامی شبیه حضرت زهرا (س) داشت و از انقلاب فاطمی الگوگیری کرد.

مجیدی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب‌ها مانند روسیه و فرانسه متمایز است، افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه الهی و دینی دارد و ابهت ۲ ابرقدرت شرق و غرب را برهم زد، از این رو دشمنان تلاش می‌کنند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف و سرکوب کنند.

وی بر ضرورت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با شاخصه‌هایی، چون استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و یاور مظلوم بودن، گفتمان‌ساز بود و از مرز‌های کشور بیرون رفت و وظیفه ماست که این گفتمان را به نسل‌های حاضر و آینده منتقل کنیم.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه «کربلا» مازندران با اشاره به این‌که مردم بزرگترین سرمایه کشور و نظام هستند، اظهار داشت: دشمنان به شکل‌های مختلف به مردم هجوم آورده و سعی دارند آنان را از انقلاب و نظام جدا کند که لازم است سپاه و بسیج در این مسیر، به عنوان حافظ نظام ورود پیدا کنند.

وی به حضور سپاه «کربلا» در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا استان مازندران جزو استان‌های برتر بوده که در منطقه «قلعه شاهی» که شامل ۲۸ روستا است، در بحث کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.

مجیدی با بیان این‌که کمک‌های مردمی استان شامل «پتو»، «چراغ والر»، «پیک نیک»، «وسایل خوراکی»، «وسایل بهداشتی» است، بیان کرد: همچنین در بحث اسکان با کمک بنیاد مسکن ۱۸۵ و خیرین استان ۵۰ دستگاه کانکس به این مردم اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار