فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

فضای کار در عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تشنه تلاش و همت است

سردار «رحمت‌الله صادقی» گفت: فضای کار در عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تشنه تلاش و همت است و سپاه استان آمادگی دارد که هر موردی که احساس مورد نیاز است را در اختیار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار دهد.
کد خبر: ۲۷۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ - 30January 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سردار «رحمت‌الله صادقی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به همراه هیئت همراه، با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه، فرمانده سپاه نینوا طی سخنانی اظهار داشت: تعداد شهدای استان گلستان و جامعه بزرگ رزمندگان و ایثارگران این استان، نشان از ویژگی‌های خیلی خوبی در بحث ایثارگری دارد.

فضای کار در عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تشنه تلاش و همت است

وی افزود: با توجه به برگزاری اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان، توفیقات خوبی در زمینه تألیفات پیرامون شهدا و ایثارگران و شهادت داشتیم که به استحضار مقام معظم رهبری رسیده است و معظم له نیز مورد تفقد و عنایت قرار دادند.

سردار صادقی گفت: اگر در رده‌های نیرو‌های مسلح استان‌ها، ساختار‌هایی مرتبط با ایثار و شهادت و ایثارگران دیده نشود، کار کردن در این حوزه‌ها سخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای کار در این عرصه تشنه تلاش و همت است و ان‌شاء‌الله ما هم لیاقت کار کردن و همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این عرصه را داشته باشیم و سپاه استان آمادگی دارد که هر موردی که احساس می‌کنید مورد نیاز است را در اختیار این اداره‌کل قرار دهد.

در ادامه این جلسه، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان نیز اظهار داشت: تعداد ۱۶ شهید مدافع حرم، نشان از پا در رکاب بودن مردم شریف استان گلستان در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت دارد و ارزش‌های دفاع مقدس، زمینه و پشتوانه حماسه‌های بزرگی همچون مدافعین حرم است که بایستی این ارزش‌های گران‌قدر نیز در بحث پژوهش و هنر به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: اولویت اصلی ما تمرکز بر روی ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به‌عنوان یک گنجینه ارزشمند است و به‌منظور نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده، مستلزم حمایت سپاه استان هستیم و انصافاً حیف است که استان گلستان با این همه سابقه تاریخی، فرهنگی، دینی و رشادت‌ها، پیشکسوتان و شهدا، هنوز مرکز فرهنگی دفاع مقدس آن، به این وضعیت بماند.

فضای کار در عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تشنه تلاش و همت است

سرهنگ جمشیدی گفت: با توجه به اشرافیت سپاه استان در سطح استان، برای ارتباط با نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار محترم در راستای رسیدن به هدف بهره‌مند خواهیم شد تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کمک بگیریم.

وی در خصوص تحقق مطالبات بین سپاه استان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: در بعد نیروی انسانی، نیروی کاربردی و شایسته مأمور شود تا به‌عنوان نماینده سپاه، مطالبات طرفین را در حوزه‌های مرتبط پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار