پیشروی ارتش سوریه در شمال شرق استان حماه

نیروهای مقاومت در شمال شرق استان حماه و در جریان درگیری با عناصر باقی مانده داعش روستای رسم الدحل و ارتفاعات اطراف آن را آزاد کردند.
کد خبر: ۲۷۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ - 30January 2018

پیشروی ارتش سوریه در شمال شرق استان حماهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ارتش سوریه و متحدین در ریف شمال شرق استان حماه با عناصر باقی مانده داعش در شمال شرق استان حماه درگیر شدند.

نیروهای سوری ظهر امروز موفق شدند کنترل یکی از ارتفاعات مشرف بر روستای «رسم الدحل» واقع در شمال روستای «قنافذ» را به دست گیرند.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی گزارش داد که ارتش سوریه پس از آزادسازی این منطقه، در ادامه عملیات خود روستای رسم الدحل را نیز آزاد کرده است.

وبگاه معارض «شبکه شام» هم اعلام کرد که همزمان با نیروی زمینی ارتش سوریه، جنگنده های سوری و روس مواضع تروریستها را در مناطق مختلف شمال استان حماه بمباران کردند.

این جنگنده ها مواضع تروریستها را در اطراف شهر «کفرزیتا» و روستای «الاربعین» هدف قرار دادند.

در راستای، پیروزیهای میدانی، مسئولان سوری در عرصه سیاسی نیز امروز در سوچی روسیه با معارضان نشست برگزار کرده‌اند و هنوز این نشست در حال برگزاری است.

صبح امروز به خاطر اختلاف استفان دی میستورا با روسیه و ترکیه، جلسه افتتاحیه این نشست به تأخیر افتاد و نشست اصلی پس از ساعاتی تأخیر آغاز به کار کرد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها