با عنوان «ذوالفقار - یار - خراسانیم»؛

بزرگترین مانور رسانه‌ای دانش آموزی در زنجان برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور، مانور رسانه‌ای دانش آموزی «ذوالفقار - یار - خراسانیم» با محوریت تولید محتوا، راه‌اندازی پویش و جریان‌سازی به‌صورت درون مدرسه‌ای در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ - 30January 2018

بزرگترین مانور رسانه ای دانش آموزی در زنجان برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «هادی توفیقی» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به برگزاری مانور ملی رسانه‌ای «ذوالفقار- یار- خراسانیم» اظهار داشت: این مانور به منظور تکریم و شناساندن شهید شاخص دانش آموزی «محمد حسین ذوالفقاری» با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی است.

وی افزود: همچنین تبیین و ترویج مفهوم «جهاد» و به صورت ویژه «جهاد کبیر» برای نسل چهارم انقلاب و دانش آموزان نسل امروز برگزار می شود.

وی با اشاره به این‌که مخاطبین این مانور دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی هستند، افزود: محورهای مهم این مانور در سه بخش تولید محتوا، راه‌اندازی پویش و جریان‌سازی است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را در قالب‌های متن ادبی، شعر، یادداشت، عکس و فتو کلیپ، انیمیشن با موضوع «جهاد کبیر - شهید صغیر» حداکثر تا تاریخ 25 بهمن ماه به همراه مشخصات فردی خود به آدرس تلگرامی zanjanbeest@ و یا رایانامه info.samtosoo@gmail.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار