هشدار آیت‌الله علوی‌ گرگانی نسبت به تهدیدات فضای مجازی

مرجع تقلید شیعیان گفت: دشمنان از فضای مجازی برای حمله به دین، نظام و انقلاب استفاده می‌کنند که باید مسئولان در این شرایط هوشیار و این تهدید را بیشتر مورد توجه قرار دهند
کد خبر: ۲۷۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ - 30January 2018

هشدار آیت‌الله علوی‌گرگانی نسبت به تهدیدات فضای مجازیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه رسالت که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های عالم با عمل سبب اثرگذاری دو چندان شده و باید سعی شود علم و تقوا در کنار هم برای تأثیرگذاری بیشتر به وجود آید.

وی با بیان اینکه علم بدون عمل تأثیرگذار نیست، خاطرنشان کرد: خداوند برای عالمان و عاملان دینی جایگاه ویژه‌ای در قیامت در نظر گرفته که حتی رسول خدا هم در این رابطه در حدیثی گفته‌اند که اهل علم هلاک می‌شوند مگر کسانی که عمل کنند و اهل عمل هم از بین می‌روند مگر کسانی که اهل اخلاص باشند.

مرجع تقلید شیعیان عمل به دین و مطابقت آن در رفتار مبلغان را مؤثرترین راه معرفی دین دانست و گفت: شیطان قسم یاد کرده که تا زمانی که انسان را گمراه نکند از پای نخواهد ایستاد و برای جلوگیری از نفوذ شیطان بهترین راه عمل به دستورات دین و پیروی نکردن از هوای نفس بوده و اگر مبلغان در عمل به دین مطابق خود دین عمل نکنند به‌جایی نمی‌رسند.

استاد برجسته حوزه علمیه فضای مجازی خطر و تهدیدی برای جامعه برشمرد و افزود: دشمن امروز برای پیشبرد برنامه‌های خود علیه دین از فضای مجازی استفاده می‌کند که باید در این محیط هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای جلوگیری از تهدیدات دشمنان در فضای مجازی تصریح کرد: دشمنان از فضای مجازی برای حمله به دین، نظام و انقلاب استفاده می‌کنند که باید مسئولان در این شرایط هوشیار و این تهدید را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها