حجت‌الاسلام «سیدعلی میرتاج‌الدینی»:

شهید «لنگری‌زاده» به معنای واقعی کلمه شاخص بود

حجت‌الاسلام «سیدعلی میرتاج‌الدینی» گفت: شهید «غلامرضا لنگری زاده» به معنای واقعی کلمه شاخص بود و تمام زندگی‌اش را وقف ائمه اطهار (ع) کرده بود و همچنین خدمت به مردم را بسیار مهم می‌دانست و به همراه دوستان بسیجی خود در اردو‌های جهادی شرکت فعال داشت.
کد خبر: ۲۷۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ - 31January 2018

شهید «لنگری‌زاده» به معنای واقعی کلمه شاخص بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «سیدعلی میرتاج‌الدینی» شب گذشته (سه‌شنبه) در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «غلامرضا لنگری‌زاده» که در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: غلامرضا خودش را وقف امام رضا (ع) کرده بود و هنگامی که به خواستگاری خواهر ما آمد گفت: «می‌خواهم داماد سادات شوم» و به آن افتخار می‌کنم.

وی افزود: این شهید والامقام به معنای واقعی کلمه شاخص بود و تمام زندگی‌اش را وقف ائمه اطهار (ع) کرده بود و همچنین خدمت به مردم را بسیار مهم می‌دانست و به همراه دوستان بسیجی خود در اردو‌های جهادی شرکت فعال داشت.

وی ادامه داد: غلامرضا عاشق شهید و شهادت بود و همسر ایشان نقل می‌کند که «یک بار غلامرضا انگشتر سردار سلیمانی را هدیه گرفته بود، بسیار خوشحال بود و هنگامی که دلیل این همه خوشحالی را از وی پرسیده بودم، پاسخ داد امیدوارم که شهادت نصیبم شود».

میرتاج الدینی اظهار داشت: شهید لنگری‌زاده خطاب به خانواده خود می‌گفت: «شما که به سوریه بیایید و برگردید، خبر شهادت من را خواهید شنید و این آخرین دیدار ما خواهد بود» و ایشان پس از برگشت خانواده‌اش به ایران، به شهادت رسید.

وی با بیان این‌که شهید لنگری‌زاده، خوش قلب و عاشق خدمت به مردم بود، خاطرنشان کرد: غلامرضا به کار آزاد مشغول بود و مغازه‌اش را تعطیل کرد و تلاش و پشتکار بسیار داشت که به سوریه برود و از حرم حضرت زینب (س) دفاع کند. وی یک وصیت به خانواده‌اش کرد و آن توصیه بسیار به نماز اول وقت بود و نیز قبل از شهادت به همرزمانش گفت: «سلام من را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برسانید و کسی که به مقام ولایت ارادت نداشته باشد، زندگی خود را باخته است».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار