انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی هنری فانوس در یزد

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد گفت: فراخوان دومین جشنواره ملی هنری فانوس در 9 بخش در استان یزد منتشر شد.
کد خبر: ۲۷۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ - 31January 2018

انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی هنری فانوس در یزدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «محمدحسین صادقی» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در خصوص فراخوان دومین جشنواره ملی هنری فانوس اظهار داشت: فراخوان دومین جشنواره هنری فانوس در 9 بخش و موضوعات مختلف دفاع مقدس منتشر شده است.

وی ادامه داد: این فراخوان با هدف حمایت از تولیدات و جمع‌آوری آثار شایسته در حوزه دفاع مقدس سال 96 صورت گرفته و در بخش‌های هنرهای نمایش، تجسمی، موسیقی و سرود، تحقیق و پژوهش، سینمایی، نگاه ویژه، تلویزیون، رادیو و بخش آزاد انتشار یافته است.

صادقی عنوان کرد: مهلت ارسال آثار از 10 دی ماه لغایت 24 اسفند ماه سال جاری است که علاقمندان می توانند آثار خود را همراه با اطلاعات تکمیلی شامل مشخصات شناسنامه ای، شماره تلفن، آدرس دقیق وکامل تهیه کننده را برروی cd به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد واقع در صفائیه، جنب پارک آزادگان ارسال نمایند.

وی به جشنواره فانوس سال قبل و داشتن محدودیت در ارسال آثار از هنرمندان یزدی اشاره کرد و یادآور شد: امسال این محدودیت‌ها برداشته شده و هنرمندان استان می‌توانند آثار بیشتری از خود را البته به صورت تفکیکی و جداگانه بر روی cd به این جشنواره ارسال کنند.

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد افزود: هنرمندان استان یزد سال گذشته در دو بخش گرافیک، پوستر و پویانمایی موفق به کسب مقام اول شدند.

جشنواره هنری فانوس امسال برای دومین بار در سطح کشور برگزار می‌شود. همچنین اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس یزد موظف شد آثار رسیده هنرمندان استان را ابتدا در سامانه هنر دفاع ثبت و همراه با کد رهگیری دریافت شده از سیستم برای داوری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، ساختمان پژوهشگاه دفاع مقدس تهران ارسال کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار