وصیت‌نامه شهید مجید مبارکی/‌ ای امت حزب‌الله اطاعت از امام و حفظ وحدت را فراموش نکنید

شهید مبارکی در وصیت‌نامه خود آورده است: «امت حزب‌الله، اطاعت از امام، حضور در صحنه و حفظ وحدت را هرگز فراموش نکنید.»
کد خبر: ۲۷۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ - 31January 2018

وصیت‌نامه شهید مجید مبارکی/‌ای امت حزب‌الله اطاعت از امام و حفظ وحدت را فراموش نکنیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مجید مبارکی» ۲۹ شهریور ۱۳۴۶ در بوشهر چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسدارن درآمد و عازم جبهه حق علیه باطل شد. سرانجام ۱۶ مهر ۱۳۶۶ در خلیج فارس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، و با درود به شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی، و با درود به رزمندگان غیور و جان بر کف و همیشه در صحنه.

باری خداوند زمانی انسان را می‌آفریند و زمانی آن را پس می‌گیرد؛ و حال اگر انسان در جایی قرار گیرد که بتواند به عنوان سرباز امام زمان (عج) خدمت کند، باید تمام شرایط حزب‌اللهی بودن را داشته باشد، و یاری از رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی را وظیفه‌ی خود بداند.

با نام الله وصیت‌نامه‌ی خود را آغاز می‌کنم.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با درود به رهبر سازش ناپذیر انقلاب اسلامی، این پیر مجاهد، اسوه‌ی تقوا، مرجع تقلید شیعیان.

خدایا، هزار بار تو را سپاس که این منت را بر ما گذاشتی و ما را پاسدار اسلام نمودی.

خدایا، هزاران بار تو را سپاس که این سعادت را نصیب ما نمودی و اسلام را توسط امام به ما ارزانی داشتی.

بار پروردگارا، تو خود خوب می‌دانی که آن گونه که امام و اسلام می‌خواست پاسدار خوبی نبودم؛ و‌ای بسا خیانت‌هایی که به این لباس مقدس نمودم و باعث پایمال گردانیدن خون عزیزان از دست رفته‌مان گردیدم که در همین لباس، به عشق امام حسین (ع)، به دیدار الله شتافتند. امیدوارم با ریختن خون خویش در پهن دشت اسلامی، خداوند تبارک و تعالی گناهانم را ببخشد.

برادران پاسدار، بسیج، جهاد و‌ای عزیزان بدانید که امروز بیش از پیش مسئولیت‎‌ها سنگین است. امروز محرومان جنوب لبنان، مسلمانان مظلوم فلسطین، گرسنگان محروم آفریقا همه چشم انتظار شما هستند. شما امروز به معنای واقعی کلمه، پاسدار انقلاب اسلامی نه در ایران، بلکه در جهان هستید و از سربازان امام زمان (عج) می‌باشید.

پدر و مادر بزرگوارم، خداوند به شما صبر بدهد. چه بسیار زحمات زیادی که برایم کشیدید. ولی خود خوب می‌دانم که نتوانستم وظیفه‌ی فرزندی را در حقتان ادا کنم. شاید با ریختن خونم بتوانم زحمات شما را جبران کنم. باشد تا ان‌شاءالله نزد فاطمه زهرا (س) و سیدالشهدا (ع) سربلند و سرافراز باشید.

عزیزانی که امروز در سنگر مقدس تبلیغات به فعالیت مشغول‌اند، بدانند که وظیفه‎شان لحظه به لحظه مشکل‌تر می‌گردد. شما امروز باید چهره‌ی حقیقی اسلام را نشان دهید.

امت حزب‌الله اطاعت از امام، حضور در صحنه و حفظ وحدت را هرگز فراموش نکنید.

اما توصیه‌ی من به مسئولین در تمامی کار‌ها این است که تقوا را پیشه‌ی خود سازند و طوری با مردم رفتار کنند که به گفته‌ی امام، ما خدمتکار این ملتیم؛ چون که هر چه داریم از این مردم داریم. حواستان را جمع کنید که لحظه‌ای غفلت، خیانتی بس بزرگ به خون شهدا از صدر اسلام تاکنون می‌باشد.

برادران و خواهران دانش آموز، اگر می‌خواهید مستضعفین را زودتر از زیر بار یوغ مستکبرین آزاد سازید، اول تقوا و تزکیه‌ی نفس و بعد تحصیل علوم بر شما واجب است.

در خاتمه خانواده‌ی گرامی، چون کوه استوار و مقاوم باشید و عزاداری را برای سیدالشهدا، مظلوم کربلا، آقا امام حسین (ع) و برا‌ی شهید مظلوم زمان شهید «بهشتی» و دیگر عزیزان برپا کنید و در دعا‌ها و نمازهایتان از خدا بخواهید که امام را نگه دارد؛ و تو پدر بزرگوارم، امیدوارم مرا ببخشی و از من ناراحت نباشی. چون روح مرا آزار می‌دهد. می‌دانم که وظیفه‌ی فرزندی را ادا نکردم و حال می‌دانم که وقتش گذشته است. ولی امیدوارم که به پدری خود مرا ببخشی و حلال کنی؛ و شما خواهران و برادرانم، اگر از من ناراحت هستید به خواهری و برادری خود مرا ببخشید و حلال کنید؛ و به پدر و مادرم توصیه کنید که اگر خواستند بر سر قبر من فاتحه بخوانند، اول برای تمام شهیدان فاتحه بخوانند، و آخر از همه برای من؛ و در آخر از تمام دوستان و آشنایان و اقوام برای من حلالیت بطلبید.

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام بر شهیدان گلگون کفن ایران که با خون خود اسلام را به مرحله‌ی اصلی رساندند.

خداحافظ و نگهدار شما»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها