حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

افزایش 2 برابری بودجه نظامی، توان تسلیحاتی کشور را ارتقا می‌بخشد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توان دفاعی ما موضوعی نیست که بتوانیم در مورد آن با کشوری مذاکره کنیم، گفت: افزایش 2 برابری بودجه دفاعی می‌تواند حرکتی رو به‌ جلو در جهت ارتقای تسلیحات نظامی ما باشد.
کد خبر: ۲۷۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ - 31January 2018

افزایش 2 برابری بودجه نظامی، توان تسلیحاتی کشور را ارتقا می‌بخشد«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی عامل تضعیف قدرت‌های مستکبر جهان شده و تمام معادلات سیاسی آن ها را بر هم زده است، اظهار داشت: هدف از ایجاد انقلاب چیزی جز از بین‌بردن بی‌عدالتی‌ها نبود، مردم، قبل از انقلاب تمام اموراتشان به دست بیگانگان بود و مسئولان وقت کاری را انجام می‌دادند که از سوی غرب به آن‌ها دیکته شده بود که قطعا در جهت تامین منافع مردم نبود.

این نماینده خانه ملت استقلال کشورمان در تمام زمینه‌ها را عامل اقدامات ضد ایرانی مقامات آمریکایی دانست و افزود: غربی‌ها هیچ وقت فکر نمی‌کردند که مردم ایران بتوانند سلطنت طاغوتیان را نابود کنند و به این دلیل که بیشترین منافع کشورشان توسط ایران تامین می‌شد از محمدرضا پهلوی حمایت می‌کردند. امروز اگر می‌بینیم که مقامات آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ادعاهایی را مطرح می‌کنند این‌ها نشان از قدرت و جایگاه کشورمان در عرصه بین‌المللی است.

حسن پور بیگلری توان دفاعی کشورمان را یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز ما قادر به ساخت تجهیزات جنگی شده‌ایم که باعث نگرانی و وحشت دشمنان کشورمان شده، این در حالی است که در دوران قبل از انقلاب کوچک‌ترین مهمات جنگی هم زیر نظر آمریکایی‌ها وارد ایران می‌شد.

وی مقابله اخیر رزمندگان سپاه علیه تروریست‌ها در غرب کشور را نشان از اقتدار و هوشیاری نیروهای مسلح کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها طی سال‌های گذشته در پی ضربه‌زدن به کشور ما بوده و هستند، آن‌ها با حمایت کردن از تروریست‌ها در صدد هستند تا در فرصت‌های مناسب بتوانند به ایران نفوذ کرده و امنیت ما را از بین ببرند، اما آگاهی و اقدام به موقع نیروهای ایرانی هر بار توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه نیروهای نظامی ما حافظان امنیت و آرامش کشور هستند و نباید دغدغه‌ای در مسیر انجام وظایفشان داشته باشند، تصریح کرد: یکی از مسائلی که بارها توسط نمایندگان مجلس در صحن پیگیری شده بحث معیشتی نیروهای مسلح بوده است که امیدواریم با همکاری دولت اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شود.

وی با بیان اینکه توان دفاعی ما موضوعی نیست که بتوانیم در مورد آن با کشوری سر میز مذاکره بنشینیم و یا اینکه از فعالیت‌های خود در این زمینه کوتاه بیاییم، گفت: افزایش 2 برابری بودجه دفاعی می‌تواند حرکتی رو به‌ جلو در جهت ارتقای تسلیحات نظامی ما باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها