فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی:

وضعیت صنعت هواپیمایی کشور مطلوب است

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: صنعت هواپیمایی کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.
کد خبر: ۲۷۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ - 31January 2018

وضعیت صنعت هواپیمایی کشور مطلوب استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «صفرعلی موسوی» فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان که در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت حفاظت از فرودگاه‌ها بدلیل حساسیت بالا توسط امام خمینی مستقیم به سپاه داده شده است.

وی افزود: صنعت هوانوردی دارای حساسیت‌های فراوانی است از این رو مردمی بودن و سازگاری با روحیات مردم از طریق تکریم ارباب رجوع یک ویژگی مهم در بحث فرودگاه‌ها است.

موسوی ادامه داد: پاسداران با توکل به خدا متوسل به ائمه ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند و الحمدالله نیز در همه عرصه‌ها موفق هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه، وضعیت فرودگاه‌های کشور مطلوب است، گفت: یگان حفاظت هواپیمایی استان سیستان و بلوچستان هر سال به عنوان یگان برتر معرفی می‌شد.

سردار موسوی با اشاره به فعالیت‌های فرمانده سابق سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: سرهنگ شهرکی‌پور با صداقت پای کار آمد و با صداقت خارج شد و این ویژگی باید توسط همه مسئولان مدنظر قرار گیرد.

وی متذکر شد: نگاه‌ها به مسئولیت‌ها باید امانت باشد و سرهنگ پاسدار شهرکی این امانت را گرفت و بهتر آن را برگرداند و در مدت فعالیت خود نیز به نحو احسن به وظایف محوله عمل کرد.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی عنوان کرد: ارتباط، دوستی و محبت با کارکنان کلید موفقیت در اهداف یک سازمان است و این ارتباط باید در سطح مختلف اداری برقرار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار