توسط فرمانده سپاه استان کرمان؛

برنامه‌های ویژه دهه فجر سپاه «ثارالله» کرمان تشریح شد

سردار «غلامعلی ابوحمزه»، مراسم شب شعر و خاطره انقلاب، اعزام چهار گروه جهادی به مناطق مختلف، یادواره شهدای دانش آموزی و کارگری، برگزاری مسابقات ورزشی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه‌های سپاه ثارالله استان کرمان در دهه فجر امسال اعلام کرد.
کد خبر: ۲۷۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ - 31January 2018

برنامه‌های ویژه دهه فجر سپاه «ثارالله» کرمان تشریح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه «ثارالله» استان کرمان، در جمع خبرنگاران برنامه‌های طرح شده به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط سپاه استان کرمان را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر امسال با سخنرانی حجت‌الاسلام «علیدادی» نماینده ولی فقیه در استان در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان آغاز می‌شود و قبل از آن نیز رژه نیرو‌های مسلح را خواهیم داشت.

سردار ابوحمزه از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در آغازین روز از دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: طرح محرومیت‌زدایی، برگزاری نشست بصیرتی مدیران مدارس در ایام دهه فجر، برگزاری شب شعر و خاطره انقلاب، اعزام چهار گروه جهادی به مناطق مختلف، همایش مداحان و پیرغلامان، یادواره شهدا دانش آموزی و کارگری، برگزاری مسابقات ورزشی، کارگاه فرقه شناسی، علمی کردن کشاورزی، محفل انس با قرآن کریم و بهشت خانواده از دیگر برنامه‌های سپاه در ایام الله دهه فجر است.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه با موضوع دستاورد‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: روایت‌گری و نقش زن در دوران انقلاب و بعد از آن در دوران دفاع مقدس، بسیار پررنگ وکلیدی است و بانوان ما در فعالیت‌های اجتماعی جایگاه برجسته‌ای دارند.

فرمانده سپاه «ثارالله» استان کرمان به دستاورد‌های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران در رشته‌های مختلف، در دنیا بسیار درخشان وارد شده و در رشد علمی رتبه پایین‌تر از ۱۰ را کسب کرده که ما باید این ظرفیت ارزشمند را پرورش داده و به نقطه اوج برسانیم.

وی به تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زا توسط سپاه اشاره کرد و افزود: برای گره گشودن از زندگی مردم، چند صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا را با کمک و همراهی مردم آغاز کرده‌ایم.

سردار ابوحمزه به هدف گرفتن مقام ولایت توسط رسانه‌های بیگانه پرداخت و عنوان کرد: ضربه زدن به مقام والای ولایت از اهداف رسانه‌های بیگانه است که روشنگری و شفاف‌سازی گسترده در روز‌های دهه فجر از طرف سپاه وبسیج صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که احساس امنیت از خود امنیت بسیار مهم‌تر است گفت: گشت‌های محله محور را دراستان کرمان آغاز کردیم که این اقدام برکات و دستاورد‌های خوبی داشته و مردم بسیار راضی بودند و امیدواریم این طرح را به صورت گسترده عملی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: امنیت فراگیر و احساس امنیت، از جمله اقدامات اساسی سپاه بوده و هر کسی بخواهد به هر شکلی در مقابل ارزش‌های نظام اسلامی بایستد، با همه وجود در مقابلش خواهیم ایستاد.

وی در ادامه به فعالیت‌های سپاه در خدمت‌رسانی به زلزله‌زده‌های کوهبنان اشاره کرد و گفت: ۸۰ کانکس بین زلزلزده‌ها توزیع شده و سپاه قبل از این هم اعلام کرده و اکنون نیز اعلام می‌کند که در هر جای استان به کمک و تجهیزات سپاه نیاز دارد، ما با همه امکانات، تجهیزات و نیرو وارد می‌شویم.

سردار ابوحمزه اضافه کرد: سپاه از همان دقایق اولیه زلزله وارد عمل شد که علاوه براختصاص دادن کانکس در منطقه زلزله‌زده روزانه حدود ۶ هزار غذای گرم توزیع می‌شود تا زندگی در این ناحیه به روال عادی برگردد.

وی به اهمیت راهپیمایی امسال در ۲۲ بهمن ماه پرداخت و افزود: امسال با نابودی داعش و حضور این نیرو‌های جنایت کار در افغانستان، طراحی‌های گروه‌های مختلف و توهین‌های رئیس جمهور آمریکا می‌طلبد که امسال با شکوه‌تر ازهر سال این روز را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری ایام فاطمیه (س) و تجلیل از شخصیت حضرت‌ زهرا (س)، اظهارداشت: جامعه ما باید هر چه سریع‌تر به سمت فرهنگ فاطمی (س) پیش برود و این مهم با سرمشق‌گیری از این بانوی بزرگ اسلام محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار