استاندار خراسان رضوی:

دهه فجر صبحی است که هر کرانه‌ آفتابش؛ استقلال، آزادی، توسعه را معنا کرد

استاندار خراسان رضوی در پیامی طلیعه‌ سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه‌ مبارک فجر را به عموم مردم استان خراسان رضوی و کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۲۷۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ - 31January 2018

دهه فجر صبحی است که هر کرانه‌ آفتابش؛ استقلال، آزادی، توسعه و وحدت را معنا کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علیرضا رشیدیان» در پیامی طلیعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دهه فجر صبحی است که هر کرانه‌ی آفتابش؛ استقلال، آزادی، توسعه و پیشرفت، وحدت، امید و ایمان را بر محور پیروی از فرمان بنیانگزار فقید جمهوری اسلامی ایران؛ امام خمینی (ره) و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی معنا کرد.

بدون شک، آن زمان که این خاک در سلطه و چپاول طاغوتیان گرفتار آمده بود، ندای رهبری درد آشنا و آگاه، روح انسانیت، ایمان و آزادگی مرد و زن این سرزمین را زیر پرچم لطف الهی با استقلال و آزادگی پیوند داد.

مردم به پاس این وصال، سرافراز فریاد زدند: «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و آن صبح امید که رنگین بود به خون پاک هزاران شهید در طلیعه 22 بهمن، مطلع درخشانی شد که آوازه‌ی شکوهمندش برای همیشه تاریخ را مبهوت کرد.

بی‌تردید در این چند دهه‌ی گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران تحت زعامت امام عظیم الشان (رحمه الله علیه) و منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) توانسته است با وجود تمامی فشارهای سیاسی، اقتصادی و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان نظام به شیوه‌ی احسن از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود کشور و ملت در مسیر رو به رشد خود استفاده کند.

بدون تردید با توجه به توطئه های کورکورانه دشمنان اسلام و ایران در شرایط حساس کنونی، نیاز امروز ملت و کشور به همدلی و اتحاد برای پیشرفت و توسعه است ؛ بی‌تردید در این میان، نقش علما، اصحاب قلم، هنرمندان و اساتید و معلمان، کارگران و همه مردان و زنان کشور در جهت تحکیم این میثاق مقدس، بسیار خطیر و با ارزش است.

ارج می نهم مشارکت اقشار فهیم ایران و به ویژه انسجام و اتحاد مردم ولایی و شهید پرور خراسان رضوی را که با درک عمیق مقتضیات زمان، با حضور خودجوش، پرشور و گام های استوار در 14 دی ماه امسال با شور و شعور انقلابی، مجددا حضور معنا دار خود را برای پاسداری از ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و بار دیگر آتش فقدان خودباوری، سیاه‌نمایی و دسیسه‌ای کورکورانه را در نطفه خاموش نمودند و به جهانیان اعلام کردند که ذیل رهنمودهای مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی) و دولت بر آمده از رای ملت لحظه‌ای از ارزش های نظام و امام راحل (ره)دست نخواهند کشید.

امیدوارم حضور پرشور و چشمگیر تمامی ملت ایران اعم از هر سلیقه سیاسی و طبقه و صنف در بر پایی مراسم ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، بار دیگر پاسخی باشد بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و شمایل زیبای دیگری از عزّت و غیرتی محتشم و اتحادی ستوده بر اوراق دفتر پرافتخار این سرزمین نقش بندد که بار دیگر جهانیان را مبهوت این عزم ملی و اتحاد اسلامی کند.

اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید ایام الله دهه‌ی فجر و 22 بهمن را به تمامی مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، خانوادۀ معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، خصوصاً مردم شریف استان خراسان رضوی و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام تبریک می گویم.

در پایان، از جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام، سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را در سایه‌ی منویات مقام عظمای ولایت و عزم و همت دولتمردان در کنار ملت شریف و نجیب مان از خداوند منّان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار