رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق ملت با انقلاب و ولایت است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: دهه مبارک فجر، زرین‌ترین صفحه تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی برای تجدید میثاق ملت با انقلاب و ولایت است.
کد خبر: ۲۷۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ - 31January 2018

دهه فجر، فرصت مناسبی برای تجدید میثاق ملت با انقلاب و ولایت استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «مهران اوچی اردبیلی» رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری و رهنمودهای هوشمندانه ایشان و پشتوانه عظیم مردمی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی قله‌های ترقی و پیشرفت است.

وی با بیان اینکه دهه فجر، یادآور شکوه و عظمت حماسه‌آفرینی ملت رشید ایران اسلامی است، بر هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت این دهه تأکید کرد و افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رویدادی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران به شمار می‌رود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تصریح کرد: ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی، دهه عظمت، عزت، غرور، شادی و سرور ملت عزیز ایران، رهایی از ظلم، ایستادگی در برابر استبداد و استعمار، تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

اوچی اردبیلی دهه فجر را فرصتی طلایی برای تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های والای امام خمینی (ره) دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی، افتخاری شایسته از نسل دیروز و الگویی بزرگ برای نسل امروز و فردا است.

وی با اشاره به برگزاری 22 برنامه در جهاد دانشگاهی استان اردبیل به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: عطر افشانی و تجدید بیعت با شهدا، مسابقات کتابخوانی و دلنوشته در خصوص انقلاب اسلامی، کارگاه تحلیل اندیشه‌های امام خمینی (ره)، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا، بازدید از موزه شهدا، نشست خاطره‌گویی و نمایش فیلم از دوران انقلاب را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این ایام است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل هدف از برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه مبارک فجر را انتقال پیام و دستاوردهای انقلاب به مردم خواند و اذعان داشت: جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب در دهه مبارک فجر خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی خود را با تخفیف ویژه به مردم ارائه خواهد کرد.

اوچی اردبیلی به ضرورت آشنایی دانشجویان با فضای انقلاب و دستاوردهای آن از گذشته تاکنون اشاره کرد و متذکر شد: این نهاد در اجرای برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و دانشجویان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها