سرهنگ زنگنه عنوان کرد؛

اجرای 1000 برنامه به مناسبت دهه فجر در پایگاه‌های بسیج استان تهران

رییس ستاد دهه فجر سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در نواحی و پایگاه‌های بسیج استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ - 31January 2018

اجرای 1000 برنامه به مناسبت دهه فجر در پایگاه‌های بسیج استان تهرانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ زنگنه رییس ستاد دهه فجر سپاه استان تهران بزرگ در نشست خبری اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در سطح سپاه استان تهران، 23 برنامه متمرکز و 1000 برنامه در نواحی و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به همایش مشترک حلقه‌های صالحین، اعزام گروه‌های جهادی به 57 نقطه از مناطق محروم استان، احداث 50 پروژه ساختمانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، ویزیت رایگان، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و مرکز نیکوکاری اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری اردوهای تفریحی، برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی، مانور تذکر لسانی، امر به معروف و نهی از منکر، مراسم شبی با شهدا و همایش طلایه‌داران فجر نیز بخش دیگری از برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

زنگنه در خصوص عناوین این روزها هم بیان داشت: «انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری»، «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی»، «همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت»، «انقلاب اسلامی و نهضت علمی»، «اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی» و «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» بخشی از عناوین این روزهاست.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین المللی، بیداری اسلامی، الهام بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی، دشمن شناسی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نیز مفاهیمی هستند که در عناوین دیگر روزهای دهه فجر آمده است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار