خجسته در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

ایجاد اجماع علیه ایران سیاست نخ‌نمای رژیم صهیونیستی/ توقف فعالیت در حوزه دفاعی را مجاز نمی‌دانیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سیاستی نخ‌نما در تلاش است اجماعی علیه کشور ما ایجاد و با سیاه‌نمایی در جوامع بین‌المللی ایران را به‌عنوان کشوری خشونت‌طلب معرفی کند که از این طریق توان دفاعی و موشکی ما را زیر سوال ببرد.
کد خبر: ۲۷۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ - 31January 2018

///«امیر خجسته» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جهت دیدار با «ولادیمیر پوتین» برای بررسی پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تجربه نشان داده که تمام مذاکرات رژیم صهیونیستی به‌منظور ایجاد تنش و درگیری میان کشورهای منطقه بوده، در صورتی‌که در جهانِ امروز همه کشورها در چارچوب تامین امنیت ملی و منافع خود به دنبال مذاکره با یکدیگر هستند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه اجازه مداخله در امور داخلی ایران را به‌هیچ کشوری نمی‌دهیم، افزود: موضع ما در قبال برجام واضح و روشن است و تحت هیچ شرایطی حاضر به مذاکره مجدد در این خصوص با کشورهای عضو این قرارداد نیستیم و همچنین توقف فعالیت در حوزه افزایش توان دفاعی کشور را مجاز نمی‌دانیم.

وی امنیت و تامین منافع ملی را 2 عامل تاثیرگذار در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: ما بارها بدون هیچ تعارفی اعلام کردیم که در حوزه موشکی حاضر به گفت‌وگو و مذاکره با هیچ کشوری نخواهیم بود؛ چراکه منافع و امنیت ملی و حفظ تمامیت ارضی به تقویت بنیه دفاعی ما بستگی دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، رژیم صهیونیستی و آمریکا را مانع از نتیجه‌دادن دستاوردهای برجام معرفی کرد و ادامه داد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است اجماعی علیه کشور ما تشکیل دهد و با سیاه‌نمایی در جوامع بین‌المللی ایران را به‌عنوان کشوری خشونت‌طلب معرفی کند که از این طریق توان دفاعی و موشکی ما را زیر سوال ببرد. اما نه‌تنها کشورهای اسلامی بلکه سایر کشورهای اروپایی به ماهیت جمهوری اسلامی واقف هستند و از ما به‌عنوان حامیان صلح و امنیت در منطقه یاد می‌کنند.

وی در پایان به بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در اهداف خود در جهت تضعیف قدرت ایران ناکام خواهند ماند، خاطرنشان کرد: پوتین در مذاکرات خود با نتانیاهو  باید مراقب زیاده‌خواهی‌ها این رژیم فاسد باشد؛ چراکه بدعهدی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا برای جهان عیان شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها