مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد؛

اکران 50 طرح با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهر تهران

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اکران 50 طرح با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهر تهران به منظور بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ - 31January 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «مهدی بابایی» مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان یک بسیجی پاسداشت ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و زنده نگداشتن یاد و خاطره کسانی است که به واسطه رشادت ها و از خودگذشتگی آنان این انقلاب محقق شده است. همان کسانی که با توکل برخدا و با جانفشانی های خود، در جهت وحدت کلمه و حفظ ارزشهای معنوی اسلامی کوشیدند و بر مبانی اعتقادی خود استقامت کردند.

وی افزود: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) و ادامه راه گرانقدر آن فریادگر یگانه، با مدیریت با کفایت و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواب را از چشمان دشمنان اسلام زدوده است. دشمنان ما با گذشت سی و نه سال از انقلاب، همه توان خود را در جهت مقابله به کشورمان به کار گرفته اند و مهمترین راه ضربه زدن به این نظام را ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه می دانند و برای ناکارآمد نشان دادن آن از هیچ فعالیتی دریغ نمی کنند.

بابایی خاطر نشان کرد: به همین منظور رویکرد بسیج شهرداری تهران در دهه مبارک فجر، تقویت روحیه امید در بین آحاد مردم از طریق معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح شهر تهران است و تلاش ما آن است که در قالب نصب طرح هایی در معابر اصلی شهر تهران، نسبت به معرفی بیش از 50 دستاورد انقلاب اقدام کنیم.

بابایی با بیان آن که ورود حضرت امام خمینی(ره) حادثه ای مهم است که باید در همه ابعاد به آن توجه شود، اظهار داشت: نسل امروز ما باید بداند که امام راحل با تمام وجود خدا را باور داشت و به خاطر آن از هیچ کسی نمی ترسید و راز پیروزی امام نیز در همین مسئله بود. در همین راستا همزمان با لحظه تاریخی ورود بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به کشور، گروه موزیک برگزیدگان جشنواره ترنم فتح، در 23 میدان اصلی شهر تهران نظیر میدان انقلاب، میدان ولیعصر (عج )، میدان امام حسین (ع)، میدان تجریش، میدان سعادت آباد، میدان ونک، میدان رسالت، فلکه دوم صادقیه، میدان نبوت، میدان آزادی بوستان المهدی، میدان جمهوری، میدان منیریه، میدان بهارستان، فلکه دوم نیرو هوایی، میدان شهدا، ترمینال خاوران، میدان مرکزی بازار دوم نازی آباد، میدان ابوذر، میدان معلم، میدان اصلی شهرری و میدان المپیک به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ارائه خدمات ملموس به شهروندان تهرانی را یکی دیگر از فعالیت های این در دهه فجر عنوان کرد و ابراز داشت: یک از خدماتی که توسط بسیجیان شهرداری در دهه مبارک فجر ارائه می شود، هم سطح سازي مسير حركت معلولين و جانبازان از درب منزل تا اولين ايستگاه حمل و نقل عمومی است كه پیش از این نیز 100 مورد انجام شده است. البته اين جزء فعاليت های مستمر شهرداری تهران است كه در دهه مبارک فجر سعي خواهیم کرد كه اهتمام بيشری به اين امر داشته باشيم.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران توزیع پلاکارد و پرچم در راهپیمایی روز 22 بهمن، تهیه و توزیع نشریه گلدسته با محوریت انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی در ساختمان های ستادی، بازديد از خانواده شهدای انقلاب دردهه فجر، اجرای گروه سرود و موزيك نيروهای مسلح در 12 میدان اصلی شهر تهران، اجرای گروه موزیک در ایام دهه فجر در 22 میدان اصلی شهر تهران به صورت روزانه، اردوی یکروزه با محوریت شهدای انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مرتبط با دهه فجر، تور بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ویژه پرسنل را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده بسیج شهرداری تهران در این ایام عنوان کرد.

بابایی تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، مقطع رهایی ملتی است که به مدد الهی و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) بر طاغوت غلبه کرد و در ادامه با زعامت و رهبری مقام معظم رهبری همچنان شاهد ثمربخشی شجره طبیه جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان و توسعه آن به دیگر کشورهای اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار