مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی:

۷۵۰ دانشجو از استان مرکزی به مناطق جنوب اعزام می‌شوند

«مجید فریدونی» گفت: ۵۰۰ نفر از دانشجویان دختر و ۲۵۰ نفر از برادران دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۷۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ - 01February 2018

750 دانشجو از استان مرکزی به مناطق جنوب اعزام می شوند«مجید فریدونی» مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، از اعزام ۵۰۰ نفر از دانشجویان دختر و ۲۵۰ نفر از برادران دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های مربوط به دانشجویان اعزامی اظهار داشت: از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ اسفندماه در سه دوره دانشجویان استان مرکزی در قالب ۱۸ اتوبوس به مناطق جنوب اعزام می‌شوند.

وی افزود: شش دستگاه اتوبوس برای هر دوره از اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده که با هماهنگی‌های انجام شده، مناطق فکه، طلاییه، شلمچه، فتح المبین، نخرخین، القمه، بوستان، سوسنگرد، هویزه و دهلاویه مورد بازدید زائران قرار خواهد گرفت.

مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی امسال کار خود را با راه‌اندازی کمیته‌های فرهنگی، مالی، پشتیبانی و نظارتی آغاز کرده است.

فریدونی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: با رایزنی‌های انجام شده قرار است که در بحث اعزام و استقبال از دانشجویان، راویان، اساتید درس دفاع مقدس از ظرفیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی استفاده شود.

وی ادامه داد: یکی از رویکرد‌های مهم ما در برنامه اردو‌های راهیان نور امسال، رویکرد سیاحتی به این اردو‌ها است تا بتوانیم در کنار ایجاد فضای معنوی برای دانشجویان جذابیت‌های سیاحتی نظیر بازدید از آرامگاه دانیال نبی و موزه خرمشهر و مسجد جامع این شهر ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار