مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:

مراسم تجلیل از خانواده شهید "مبارک" در قم برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: مراسم تجلیل از خانواده شهید "مبارک" شهید گمنام تازه احراز هویت شده در پردیسان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ - 10September 2014

مراسم تجلیل از خانواده شهید

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در قم با اشاره به اعلام احراز هویت شهید گمنام پردیسان از سوی مرکز ژنتیک انسانی، ابراز کرد: به لطف الهی انتظار طولانی و افتخار آمیز خانوادههای چشم انتظار پس از گذشت سه دهه از شهادت شهید عزیز "محمد علی مبارک" به سر آمد.

وی گفت: مردم شریف استان قم و بخصوص ساکنان بزرگوار شهر پردیسان در مراسم تشییع، تدفین و سایر مراسم مربوط به این شهید گمنام عزیز سنگ تمام گذاشتند و قبر مطهر وی را همچون نگینی در بر گرفتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم ادامه داد: اهالی شهید پرور شهر پردیسان همچون عضوی از خانواده خود، این شهید بزرگوار و مقام رفیع او را آنچنان تکریم کردند که نگذارند غبار غربت بر مزار شهید نشیند.

وی افزود: با گذشت بیش از سه سال از تدفین شهید گمنام در پردیسان، مزار وی به تعبیر امام راحل(ره) آن پیر سفر کرده، زیارتگاه مومنین و دارالشفای عاشقان و آزادگان بود.

حسینی در پایان افزود: با انجام هماهنگیهای لازم، مراسم تجلیل باشکوه از شهید مبارک با حضور خانواده معظم وی به زودی در پردیسان و در جوار مزار مطهر این شهید عزیز برگزار میشود.

یادآور میشود: شهید محمدعلی مبارک، بسیجی 19 ساله، اولین فرزند خانواده و اهل فلاورجان استان اصفهان است که در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظر شما
پربیننده ها