توسط دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست «آزاداندیشی؛ ضرورت، راهبردها و آسیب‌شناسی»

نشست «آزاداندیشی؛ ضرورت، راهبردها و آسیب‌شناسی» در تاریخ 15 بهمن توسط دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ - 31January 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست «آزاداندیشی؛ ضرورت، راهبردها و آسیب‌شناسی» از سوی موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای) برگزار می‌شود.

در این نشست حجج‌الاسلام ذوعلم، محسن قمی، احمد رهدار، رضا غلامی، خسروپناه، سید عباس صالحی و محسن پاک‌آئین سخنرانی خواهند داشت.

همچنین نشست‌های علمی کارگروه‌های شورای پژوهش موسسه انقلاب اسلامی نیز به صورت تخصصی به منظور ارائه دیدگاه‌ها، ارائه نتایج پژوهش‌های علمی، نقادی، بحث و تبادل‌نظر برگزار می‌شود.

این نشست روز یکشنبه 15 بهمن از ساعت 8:30 صبح در مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و به مناسبت گرامیداشت صدور نامه رهبر انقلاب برگزار می‌شود.

رهبر معظم انقلاب در 16 بهمن سال 1381 در منشوری مهم در پاسخ به نامه جمعی از دانش‌آموختگان و پژوهشگران حوزه علمیه در مورد کرسی‌های آزاد علمی، مباحث بسیار مهمی پیرامون تولید نظریه و فکر، نظریه‌پردازی روشمند، مناظرات علمی در بستر آزاداندیشی و شرایط لازم برای تحقق آن مطرح کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار