ولایتی در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین:

اگر تدابیر مقام معظم رهبری نبود اسرائیلی‌ها در مرزهای ما صف بسته بودند/ حضور ایران در منطقه غرب آسیا اجتناب ناپذیر است

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: اگر تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش‌های سردار سلیمانی نبود، اسرائیلی‌ها در 10 کلیومتری مرزهای ما صف بسته بودند.
کد خبر: ۲۷۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ - 31January 2018

اگر تدابیر مقام معظم رهبری نبود اسرائیلی ها در مرزهای ما صف بسته بودندبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، علی اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار داشت: عده‌ای از روی جهالت وسیله‌ای در دست مزدوران می شوند و از آنها پول می گیرند که علیه آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران حرف بزنند؛ سر دادن شعار نه غزه نه لبنان نشان از عدم درک از قضایای سیاسی جهان و تحولات منطقه است.

وی گفت: مگر می شود در منطقه غرب آسیا که چهار راه حوادث جغرافیای سیاسی است، زندگی کرد و نسبت به این تحولات بی تفاوت بود؟ هر کس در دنیا سری در میان سرها دارد، می خواهد جاپایی در منطقه غرب آسیا برای خود باز کند. منطقه غرب آسیا قلب تپنده تحولات جهان اسلام است.

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری تصریح کرد: مگر می شود در کنار مرزهای کشورمان نسبت به بر افراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر قدس بی تفاوت بود؟

وی با تاکید بر اینکه اگر تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش های سردار سیلمانی نبود، اسرائیلی در مرزهای ما صف بسته بودند، افزود: آیا امکان دارد که در کرمانشاه، همدان، ارومیه و ... زندگی کرد که در 10 کیلومتری آن ها تانک های اسراییلی باشد!

ولایتی خاطرنشان کرد: مردم و جوانان ما موتور محرکه جامعه ما هستند، انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم نتیجه حرکت جوان‌های ما بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دورنگری و آینده نگری مقام معظم رهبری را در حد اعجاز دانست و گفت: ایران به تقویت حزب الله لبنان افتخار می کند؛ چرا که حزب الله لبنان تبدیل به حزبی شده که اسراییلی از این حزب می ترسد. ایران افتخار می کند که مسلمانان را در مقابل صهیونیست ها که در واقع آمریکایی ها هستند، تقویت می کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران در طول تاریخ در حوزه های تمدن، فرهنگ و جهاد پرچمدار بوده است، تصریح کرد: امروز بنای آمریکایی ها در منطقه این است که کشورهای منطقه را تجزیه کنند. ایران با طرح تجزیه کشورهای منطقه مخالف است. آمریکایی ها در تجزیه عراق موفق نشدند در سوریه نیز موفق نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی می گویند برجام نباید تکان بخورد، برخی نیز می گویند که برجام باید تکمیل شود. آن کسی که می گوید برجام نباید تکان بخورد، ادعا می کند که توان موشکی ایران باید محدود شود! فرانسوی ها چیکاره هستند که به ما می گویند ما نباید در منطقه حضور داشته باشیم.

ولایتی با بیان اینکه ملت ایران در طول تاریخ سلطه بیگانگان را نپذیرفته اند، بیان داشت: ایران به عنوان مقتدرترین کشور در منطقه حرف اول را می زند و در آینده نیز خواهد زد.

وی گفت: آمریکایی ها همانطور که موفق نشدند عراق را تجزیه کنند، سوریه را نیز نخواهند توانست تجزیه کنند. آمریکایی ها در شرق فرات جا خشک کرده اند یاخودشان با پای خودشان بیرون بروند یا با پس گردنی بیرونشان می کنیم.

ولایتی در ادامه افزود: فلسطین فقط متعلق به فلسطینی ها نیست؛ فلسطین قبله اول مسلمانان و قلب جهان اسلام است و مسلمانان تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه به داعش در افعانستان ادامه حیات نخواهیم داد، خاطرنشان کرد: حضور ما در منطقه امری اجنتاب ناپذیر است؛ حضور ما در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین به دعوت دولت این کشورهاست. اگر ما به یمنی ها کمک می کنیم کمک انسان دوستانه است. عربستانی ها بدانند اگر بیش از این در یمن باقی بمانند، یمن به ویتنام سعودی ها تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها