برگزاری مراسم رژه موتور‌سواران نیرو‌های مسلح قم در دهه فجر

رژه موتور‌سواران نیرو‌های مسلح استان قم همزمان با ۱۲ بهمن از بیت تاریخی امام خمینی (ره) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ - 06February 2018

رژه موتور سواران نیرو‌های مسلح قم در نخستین روز دهه فجربه گزارش دفاع پرس از قم، «احمد بیطرفان» معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به برنامه‌های نیرو‌های مسلح استان قم در دهه فجر اظهار داشت: طبق روزشمار دهه فجر، روز ۱۲ بهمن و همزمان با آغاز دهه فجر مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی به ایران آیین گلباران بیت امام و رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح از حرم تا بیت امام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور نیرو‌های مسلح در مقابل بیت امام راحل به اهتزاز در می‌آیند و در ادامه موتورسواران با حضور در گلزار با شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قم برنامه‌هایی از جمله خاطره گویی در مراکز فرهنگی، مساجد و اقشار بسیج را در ایام دهه فجر مورد توجه قرار داد و افزود: صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح نیز به صورت مستقل برگزار می‌شود و علاوه بر این نیرو‌های مسلح حضور گسترده‌ای در نماز‌ جمعه در ایام دهه فجر خواهند داشت.

این مسئول ادامه داد: عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محلی و قشری به‌ویژه یادواره شهدای مدافع حرم در سالروز آزادی نبل الزهرا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و نمایشگاه‌های دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران و جشنواره تکبیر همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و نورافشانی در شب بیست‌و‌دوم بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها