وحدت امت اسلامی تنها راه مقابله با طرح رژیم صهیونیستی است/ ملت فلسطین برای ادامه مقاومت نیازمند حمایت کشورهای اسلامی هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه وحدت امت اسلامی تنها راه مقابله با طرح رژیم صهیونیستی است، گفت: فلسطینی‌ها برای ادامه مقاومت نیازمند حمایت کشورهای اسلامی و عربی هستند.
کد خبر: ۲۷۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ - 31January 2018

وحدت امت اسلامی تنها راه مقابله طرح رژیم صهیونیستی است/ ملت فلسطین برای ادامه مقاومت نیازمند حمایت کشورهای اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین با قدردانی از پرچمداری ایران در حمایت از حقوق ملت فلسطین اظهار داشت: دفاع از فلسطین در برابر سلطه طلبی رژیم صهیونیستی مایع افتخار است. بر اساس آیات قرآنی کسانیکه در برابر صهیونیسم ها ایستادگی میکنند، بندگان خوب هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی به طور حتم در برابر طرح سلطه طلبی رژیم صهیونیستی پیروز خواهد شد؛ چرا که آنطرفی میتواند در برابر این رژیم پیروز باشد که در طرح حمایت از فلسطین پرچمدار باشد. ایران پرچمدار این طرح است که در آینده نزدیک پیروز خواهد شد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی گمان می کند که با قراری ارتباط با برخی از کشورهای عربی مثل عربستان و امارات می تواند جایگاه خود را در منطقه تحکیم بخشد؛ سخت در اشتباه است.

ابوشریف در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۸۲ تاکنون نتوانسته در جنگ های مختلفی که علیه مقاومت به راه انداخته است، پیروز شود. اگر هم بتواند پیروز شود از ضعف امت اسلامی است که با وحدت امت اسلامی می توان این رژیم را نابود کرد.

وی با بیان اینکه وحدت امت اسلامی تنها راه مقابله با طرح رژیم صهیونیستی و آمریکاست، خاطرنشان کرد: ملت فلسطین ایمان دارند که با مقاومت می توانند بر این رژیم پیروز شوند؛ اما آنها نیازمند حمایت امت اسلامی و عربی هستند اگر حمایت شوند خواهند توانست بر تمام طرح های صهیونیستی پیروز شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار