مدیر مسئول روزنامه کیهان:

تکیه براسلام ناب محمدی (ص)، عامل اصلی دشمنی نظام سلطه با ایران

«حسین شریعتمداری» گفت: دشمنی مستکبران جهانی با ما، از زمانی شروع شد که اسلام ناب محمدی (ص) به رهبری امام خمینی (ره) در ایران به حاکمیت رسید.
کد خبر: ۲۷۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ - 01February 2018

تکیه براسلام ناب محمدی(ص)،عامل اصلی دشمنی نظام سلطه با ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد»، در مسجد مهدیه (عج) کارخانه قند ورامین برگزار شد.

در این مراسم، «حسین شریعتمداری» مدیر مسئول روزنامه کیهان، اظهارداشت: دشمنی مستکبران جهانی با ما از زمانی شروع شد که اسلام ناب محمدی (ص) به رهبری امام خمینی (ره) در ایران به حاکمیت رسید.

وی با برشمردن ویژگی‌ها و خصیصه‌های اسلام ناب، ظلم ستیزی را مهم‌ترین این ویژگی‌ها دانست و افزود: بر این اساس، اختلاف ما با نظام سلطه، ماهوی و ماهیتی است. موجودیت ما، موجودیت نظام سلطه را تهدید می‌کند و بالعکس.

شریعتمداری گفت: نظام سلطه با محوریت آمریکا، تنها زمانی دست از ستیز و عناد با ما دست خواهد کشید که از آرمان‌ها و اصول اسلام ناب فاصله بگیریم و مروج اسلام آمریکایی باشیم همانند رژیم آل سعود.

وی با اشاره به ترفند‌های گوناگون دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی ایران، تصریح کرد: امروز میدان‌ها و مکان‌های مبارزه نظام سلطه با انقلاب اسلامی تغییر کرده، اما اصل درگیری به جای خود باقی است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهارداشت: زمانی مجبور بودیم در پشت مرز‌های خود با دشمنان بجنگیم، اما امروز دامنه نبرد ما با نظام استکبار جهانی به خارج ازمرز‌ها و در کشور‌های محور مقاومت همچون سوریه و عراق کشیده شده است.

وی شهدای مدافع حرم همچون، مهدی ثامنی‌راد را نمونه‌های بارزی از رزمندگان بابصیرتی دانست که با درک صحیح از تحولات جدید در صحنه نبرد با نظام سلطه، از جان و مال و بستگان خود گذشتند تا بتوانند اسلام ناب محمدی را در برابر زیاده خواهی‌های مستکبران یاری رسانند.

شریعتمداری در پایان یکی از مهم‌تر‌ین روش‌های دشمنان انقلاب را ایجاد جنگ روانی در جهت در اقلیت جلوه دادن دیدگاه انقلابی در ایران با با بهره‌گیر‌ی از سایر وسایل ارتباط جمعی دانسته و تصریح کرد: بر تمامی دوستداران نظام و انقلاب لازم است که نسبت به این توطئه‌های دشمن هوشیار بوده و همواره آمادگی خود رابرای حضور در صحنه در جهت حمایت و صیانت از ارزش‌های انقلاب حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها