رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اگر مقابل دشمن نایستیم، باید فاتحه انقلاب را بخوانیم/ جهاد کبیر یعنی قدرت «نه» گفتن به دشمن

سردار «غلامحسین غیب‌پرور» با بیان این‌که امروز جمهوری اسلامی ایران گرانی‌گاه قدرت عالم است، گفت: جهاد کبیر یعنی قدرت «نه» گفتن به دشمن که به فرموده ولایت باید این روح جهاد کبیر را تقویت کنیم.
کد خبر: ۲۷۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ - 01February 2018

اگر مقابل دشمن نایستیم، باید فاتحه انقلاب را بخوانیم/ جهاد کبیر یعنی قدرت «نه» گفتن به دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب‌پرور» امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی که در میدان امام خمینی (ره) بیرجند برگزار شد، با بیان این‌که ۱۲ بهمن‌ماه روز عظمت انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: انقلاب اسلامی هدیه‌ای از جانب خداوند است که قرن‌های متمادی پس از غیبت کبری، آزادگان عالم برای تحقق آن تلاش کردند، اما حکومت اسلامی تشکیل نشد.

وی با بیان این‌که، خداوند اراده فرمود که انقلاب اسلامی با دستان قدرتمند امام خمینی (ره) رقم بخورد، افزود: اگر مردم در صحنه نباشند، امام مسلمین خانه نشین شده و یا توسط ظالمین در بین ۲ نهر شهید می‌شود.

سردار غیب‌پرور همراهی امت برای موفقیت امام در جامعه ضروری دانست و عنوان کرد: به‌حمدالله، هم امام (ره) قدر مردمش را دانست و هم امت قدردان امام راحل بودند.

وی با تأکید بر این‌که قبل از انقلاب ملت ایران تحقیر شده بود و نه صنعت و نه استقلال سیاسی داشتیم، عنوان کرد: حتی برای تغییر رئیس دانشگاه تهران نیز شاه باید از سفیر آمریکا در ایران اجازه می‌گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که حتی در حوزه نظامی و دفاعی نیز پیشرفتی نداشتیم، بیان داشت: تکنسین آمریکایی اختیاراتش بیشتر از ژنرال ارتش شاهنشاهی بود.

وی با اشاره به رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) گفت: هنر امام (ره) آشتی انسان با خدا بود که فطرت‌های مردم را متوجه خداپرستی نمود و ثابت کرد که با آموزه‌های دین می‌توان جامعه را اداره کرد.

سردار غیب‌پرور عظمت ایرانیان را در دنیا یادآور شده و خاطرنشان کرد:، ما با عزت و شرافت سرمان را در دنیا بالا گرفته‌ایم و ندا و پیام انقلاب، عالم را در نوردیده است، تا آن‌جا که تمام دنیا با احترام مقابل این انقلاب عظیم قد علم می‌کنند.

وی مقابله با دشمن را از مصادیق عزت انقلاب دانسته و گفت: جهاد کبیر یعنی قدرت «نه» گفتن به دشمن، که به فرموده ولایت باید این روح جهاد کبیر را تقویت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آن روز که مقابل دشمن نایستیم، باید فاتحه انقلاب را بخوانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج، با اشاره به قدرت موشکی کشورمان افزود: آن روز که دست از اسلام برداریم و قرآن و عترت را رها کنیم، خیال آمریکا و استکبار راحت شده و ما را رها می‌کند.

وی با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در میان ملل دنیا، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران گرانی‌گاه قدرت عالم است و آزادی خواهان دنیا، ایرانیان را الگوی خود قرار داده‌اند که پیروزی‌های لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن اثبات این مدعااست.

سردار غیب‌پرور در همین خصوص با اشاره به آثار انقلاب اسلامی در سراسر جهان عنوان کرد: این انقلاب هدیه‌ بزرگ پروردگار نه تنها به ایرانیان، بلکه به تمام انسان‌های عالم است.

وی فرموده امام امت مبنی بر این‌که «ما در انتظار رؤیت خورشیدیم» یادآور شده و گفت: پیش از طلوع خورشید باید فجر صادقی باشد که انقلاب اسلامی فجر صادق طلوع خورشید مهدوی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره این‌که ما هم‌اکنون در بین‌الطلوعین قرار داریم، تأکید کرد: اگر در این دوران حساس بین‌الطلوعین خواب‌مان ببرد، دشمن با تصرف خانه و سرزمین‌مان و بی‌هویت کردن جوانان، ما را با لگد بیدار خواهد کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود، قدردانی از نعمت انقلاب را متوجه همگان دانسته و خاطرنشان کرد: مردم عزیز و شریف ایران اسلامی با ولایت‌مداری خود و حضور همیشگی در صحنه‌های مورد نیاز، قدر این انقلاب را دانسته و انقلابی‌گری خود را ثابت کرده‌اند.

سردار غیب پرور خطاب به مسئولین تأکید کرد: عاقبت به‌خیری مسئولین و مدیران نظام در مردم‌داری است که قدر مردم را بدانند و قدردانی از مردم این است که بدانیم خادم آنان بوده و بایستی شأن مردم را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار