نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اقتدار نظام اسلامی را مدیریت مقام معظم رهبری هستیم

آیت‌الله «علی خاتمی» با بیان این‌که اقتدار نظام اسلامی در همه عرصه‌ها را مدیون مدیریت مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه هستیم، گفت: هر جا مردم احساس خطر کنند، وارد صحنه می‌شوند و اجازه نمی‌دهند تا دشمنان به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۲۷۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 01February 2018

اقتدار نظام اسلامی را مدیریت مقام معظم رهبری هستیمبه گزارش دفاع پرس از زنجان، برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان، با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، آغاز شد.

آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این مراسم، اظهار داشت: در این روز مبارک، آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در پایتخت شور و شعور حسینی، دیار غواصان دریا دل، دیار عالمان، حکیمان و فقیهان و شعرا و رجال بزرگ تاریخ حیات این کشور، به عنوان میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و دستاورد‌های خون‌های پاک مجاهدان و شهیدان بزرگ انقلاب و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری در این‌جا گرد هم آمده ایم.

وی افزود: از خداوند متعال بخواهیم این راه روشن انقلاب اسلامی را با قوت و قدرت بیشتر پشت سر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ادامه دهیم.

آیت‌الله خاتمی با بیان این‌که غرب زیر بلیت آمریکا و شرق در زیر بلیت شوروی قرار داشت و این به عنوان یک اصل جا افتاده بود، تصریح کرد: در آن زمان تنها ۲ کدخدا برای دنیا متصور بود و اگر کسی می‌خواست حیات سیاسی داشته باشد، باید زیر بلیت یکی از این قدرت‌ها قرار می‌گرفت.

وی بیان داشت: حرکت‌های سیاسی، اجتماعی و انقلابی اگر شعار مخالفت با تفکر سرمایه‌داری و کاپیتالیستی می‌داد، این گروه و جمعیت و کشور حتما باید زیر بلیت اتحاد جماهیر شوروی قرار می‌گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: این تفکر ۷۰ سال حاکم بود و ۳۰ سال نیز به جنگ بین این دو قدرت گذشت و دنیا را به دو بخش بین خودشان تقسیم کردند.

آیت‌الله خاتمی، انقلاب اسلامی را معجزه قرن و غیرقابل باور برای جهان عنوان کرد و گفت: در پشت صحنه آمریکا و شوروی به وحدتی رسیدند که هر دو قدرت در خصوص مسائل استراتژیکی و سیاسی در زمینه ایران به رقابت نپرداخته و با همه قدرت و توان حکومت شاهنشاهی ایران را حمایت کنند.

امام جمعه زنجان افزود: جنبش و قیام مردم به انقلاب تبدیل می‌شود و رهبر انقلاب مجتهد جامع الشرایط تربیت شده حوزه علمیه با مبنای فکری قال صادق (ع) و قال باقر (ع) است که در هیچ دانشگاه سیاسی دنیا حضور نداشت.

وی با اشاره به پیشینه امام خمینی (ره) در مبارزه با نظام شاهنشاهی، گفت: زنجان از جمله شهر‌هایی بود که رسماً حکومت نظامی وجود نداشت، اما شرایط سرکوب انقلابیون دشوارتر از استان‌های بزرگی همچون اصفهان، تهران و تبریز بود و هر چه بر فشار افزوده می‌شد، مردم بیشتر در صحنه حاضر می‌شدند و انقلاب روند بیشتری می‌گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان این‌که جمهوی اسلامی تفکر جدیدی در دنیا محسوب می‌شد، افزود: امام فرمود: «جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر».

آیت‌الله خاتمی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه، بیان داشت: همه مسئولان در ایران از سوی مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف علیه نظام اسلامی به ویژه اختلافات قومی و قبیله‌ای، گفت: آن‌چه از دست‌شان بر می‌آمد انجام دادند، اما نتوانستند به اهداف خود برسند.

امام جمعه زنجان بیان داشت: وقتی رؤسای جمهوری ایران را به عنوان محور شرارت معرفی کردند و امروز هم رئیس جمهور جدید آمریکا صحبت‌هایی را انجام می‌دهد، آنان اگر یک درصد احتمال پیروزی در جنگ نظامی می‌دادند، دریغ نمی‌کردند.

وی با بیان این‌که اقتدار نظام اسلامی در همه عرصه‌ها مدیون مدیریت مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه است، گفت: هر جا مردم احساس خطر کنند، وارد صحنه می‌شوند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به این‌که مردم در توطئه اخیر پیشگام بودند که این حرکت خودجوش و افتخار آفرین بود، افزود: موفقیت‌ها مال نظام اسلامی بوده و به نام هیچ حزب و صنف سیاسی نیست.

وی خاطرنشان کرد: بیعت کارگزاران انقلاب اسلامی امروز بیعت با پیامبر گرامی اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار