مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر پیکره آمریکا بود

حجت‌الاسلام «نجات فیاضی» گفت: ملت ایران در مقابل اندیشه و قلم استبداد ایستاد و انقلابی با شکوه و بی‌نظیر خلق کرد و این انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر پیکره آمریکا بود.
کد خبر: ۲۷۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ - 01February 2018

انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر پیکره آمریکا بودبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «نجات فیاضی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «حضرت عباس (ع)» استان اردبیل، صبح امروز (پنج‌شنبه) همزمان با مراسم گرامی‌داشت ورود تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، در جمع مسئولان سپاه استان، فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی استان و مسئولان آموزش و پروش و دانش آموزان بسیجی استان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه اعتقاد اسلامی و با سیاست‌های نبوی به‌وجود آمد و این انقلاب با شکوه انقلابی با حاکمیت دینی است.

وی افزود: امروز دانش آموزان بسیجی وظایف خطیری برای شناساندن اهداف و نگرش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آتی دارند، چرا که نقش بسیج دانش آموزی و دانش آموزان بسیجی در تمامی عرصه‌های نظام و انقلاب ثمر بخش است و نقش اساسی دارد.

حجت‌الاسلام فیاضی ادامه داد: موتور محرک انقلاب، ایمان و بصیرت است و دانش آموزان سعی داشته باشند تا محتوا‌های علمی و انقلابی تولید کنند و این امر باستی روز به روز افزایش یابد تا نسل‌های کشور‌های دیگر از تفکر انقلاب الگو برداری کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران در مقابل اندیشه و قلم استبداد ایستاد و انقلابی با شکوه و بی‌نظیر رقم زد و این انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر پیکره آمریکا بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: دشمنان روز به روز هجمه‌های خود را برای از بین بردن اعتقادات مردم نسبت به نظام و انقلاب افزایش می‌دهند و دانش آموزان باید هواس‌شان به این هجمه‌ها باشد و در تمامی عرصه‌ها در مقابل فتنه‌های آن‌ها ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین دغدغه دشمنان نظام اسلامی ایران این است که چرا که انقلاب ما فعال‌تر و پویاتر است و دشمنان انقلاب هر روز توطئه‌هایی علیه نظام و انقلاب انجام می‌دهند، اما این را بدانند که تداوم انقلاب مدیون شهدای گران‌قدر و والامقام این مروز و بوم است.

فیاضی تأکید کرد: روز‌های نخست دهه فجر امسال با شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن است لذا همه باید براین واقف باشیم تا برنامه‌های این ایام رنگ و بویی فاطمی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار